متفاوت ترین کار مهران مدیری یک هیولا است؟

به گزارش پری بلاگ، فرارو- مجموعه کمدی اجتماعی هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی که فراوری آن از آذر ماه 1397 شروع شد، به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می گردد.

متفاوت ترین کار مهران مدیری یک هیولا است؟

به گزارش هفت صبح، هیولا داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن ها با یک مرد، اما جهت زندگی شان را تغییر می دهد و باعث می شود به سمت کار های خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان های زیادی واقع شده است و بر اساس آن موقعیت های خنده داری شکل می گیرد. این را هم داشته باشید که هیولا کنایه هایی به سیاست می زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در دورهمی.

هیولا ششمین حضور مدیری شبکه نمایش خانگیمهران مدیری از جمله شخصیت های هنری ایرانی است که نیازی به معرفی ندارد. او سال ها است که با کارگردانی و بازی در فیلم ها و سریال های کمدی خودش را به عنوان یکی از مهمترین کمدین های ایرانی ثابت نموده است. سریال هایی مانند: ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، جایزه بزرگ، در حاشیه و.. مدیری در سال 1395 اولین فیلم سینمایی خودش را نیز با نام ساعت 5 عصر ساخت و به فروش خوبی هم دست یافت.

نام مهران مدیری در یکی دو سال گذشته بیشتر با کارگردانی و اجرای برنامه دورهمی در شبکه نسیم بر سر زبان ها بوده است. برنامه ای که به خاطر انتقاد هایی که از زبان او متوجه مسئولان مختلف و شرایط مالی و اجتماعی کشور می شود همیشه حاشیه هایی در پی داشته است.

مهران مدیری پیش از این سریال های گنج مظفر، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و عطسه را برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود که به جز قهوه تلخ هیچ کدام به پیروزیت کار های تلوزیونی او نبودند. او حالا با هیولا به عنوان ششمین مجموعه کمدی نمایش خانگی خود در پی کسب پیروزیتی بی سابقه است.

هیولا؛ همکاری تازه مهران مدیری و پیمان قاسم خانی

بی شک مهمترین اتفاق در هیولا کنار هم قرار گرفتن مجدد زوج مهران مدیری و پیمان قاسم خانی پس از حدود یک دهه است. آخرین همکاری این دو هنرمند به مجموعه پر حاشیه و پیروز مرد هزار چهره بر می شود که نوروز سال 1387 از شبکه سوم سیما پخش شد.

قاسم خانی و مدیری که پیش از آن مجموعه های پیروزی از جمله پاورچین، نقطه چین و شب های برره را در کنار هم ساخته بودند برای چند سال با یکدیگر همکاری نداشتند و علت جداییشان در این سال ها را نیز جدا شدن جهت حرفه ایشان از یکدیگر عنوان می کردند و در همه مصاحبه هایشان همیشه تاکید می کردند که با یکدیگر اختلاف شخصی ندارند و با هم دوست هستند.

حالا و با پیوستن دوباره این دو کمدین به یکدیگر مخطبین انتظار تماشای سریال کمدی درجه یکی همانند شب های برره و مرد هزار چهره را می کشند.

هیولا سرآغاز همکاری مدیری با گروه تازه بازیگراناز همان اولین اخباری که درباره سریال هیولا منتشر شد، ترکیب گروه بازیگری این سریال از نکاتی بود که جلب توجه می کرد. گروهی که از بازیگران همیشگی سال های اخیر مهران مدیری تشکیل نشده است. چندی پیش سیامک انصاری درباره عدم حضورش در این مجموعه به ایلنا گفت: به هر حال هم آقای مدیری دوست داشتند که با گروه دیگری کار نمایند و هم من درگیر پروژه های دیگری بودم. به همین علت در سریال هیولا نتوانستیم با هم همکاری کنیم.

ظاهرا جای همیشگی سیامک انصاری را فرهاد اصلانی در این سریال پر می نماید و زوج او نیز در این سریال شبنم مقدمی خواهد بود. شیلا خداداد، سیما تیرانداز، گوهر خیر اندیش و میرطاهر مظلومی نیز دیگر بازیگرانی هستند که مقابل دوربین مدیری رفته اند.

بعلاوه دو ستاره کمدی برنامه خندوانه، محمد بحرانی؛ صدای پیشه عروسک جناب خان، و نیما شعبان نژاد نیز در هیولا به ایفای نقش می پردازند و خود مهران مدیری هم در نقش فردی شیاد در این مجموعه حضور دارد.

سریال هیولا در 15 قسمت به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود و بازار این شبکه را داغ تر می نماید.

منبع: زندگی روز
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 904

به "متفاوت ترین کار مهران مدیری یک هیولا است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت ترین کار مهران مدیری یک هیولا است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید