مروری بر کیترینگ و غذای هواپیمایی لوفت هانزا

به گزارش پری بلاگ، غذای هواپیمایی لوفت هانزا | Lufthansa Catering

کیفیت و اعتبار جهانی لوفت هانزا در سرویس کیترینگ و غذا نیز کاملا نمود پیدا می کند. غذای هواپیمایی لوفت هانزا از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شود و تجربه ای لذتبخش از غذای هواپیما را به مسافران خود ارائه می کند. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که هنگام خرید بلیط هواپیما به کیفیت غذای ارائه شده نیز اهمیت می دهند بدون شک لوفت هانزا یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. در این مطلب قصد داریم کیترینگ و غذای هواپیمایی لوفت هانزا را با هم مرور کنیم و انواع منوهای ارائه شده در پروازهای این ایرلاین را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

مروری بر کیترینگ و غذای هواپیمایی لوفت هانزا

غذای هواپیمایی لوفت هانزا در پروازهای طولانی مدت

در پروازهای طولانی (Long-haul) که از آلمان انجام می شوند مسافران از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند بود. این سرویس ها به گونه ای است که مدت زمان طولانی سفر را برای مسافران هرچه بیشتر دلپذیر و خوشایند کنند. سرویس غذای این پروازها بسته به کلاس پروازی اندکی فرق دارد. این منوها به تفکیک کلاس پرواز اکونومی، پرمیوم اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس به شرح زیر است:

  • پرواز اکونومی | Economy Class

در پروازهای طولانی مدت اکونومی بسته به مدت زمان سفر، خدمات و سرویس های ویژه ای به مسافران ارائه می شود. به طور کلی، مسافران پروازهای طولانی مدت (long-haul flights) اکونومی به این شکل پذیرایی می شوند: یک نوشیدنی بعد از تیک-آف، سه وعده غذای اصلی و یک میان وعده.

پس از تیک-آف و پرواز با سرویس نوشیدنی از مسافران پذیرایی می شود و مسافران می توانند از طیف متنوع نوشیدنی های گوارا به دلخواه انتخاب کنند. نوشیدنی ها معمولا همراه با اسنک سرو می شود. سپس در طول پرواز سه وعده غذای اصلی ارائه می شود که دو وعده شامل غذای گرم است. معمولا سالاد و دسر نیز همراه با هر غذا سرو می شود. پس از هر غذا نیز با چای و قهوه از مسافران پذیرایی می شود. بسته به نوع پرواز ممکن است میان وعده نیز به مسافران ارائه شود. این میان وعده می تواند یک بشقاب غذای سرد یا گرم یا اسنک باشد.

  • پرواز پرمیوم اکونومی | Premium Economy Class

منوی ویژه از غذا و نوشیدنی در پروازهای پریمیوم اکونومی به مسافران ارائه می شود. در این پرواز بعد از تیک-آف با منوی نوشیدنی از مسافران پذیرایی می شود. یک بطری آب معدنی نیز در جایگاه هر مسافر قرار داده شده است. نوشیدنی های خنک و دلچسب، آب میوه های طبیعی و تازه، آب معدنی و نوشیدنی های گرم مثل قهوه و چای به انتخاب مسافر ارائه می شود. برای وعده های اصلی نیز اولین غذا معمولا یک انتخاب کلاسیک از آشپزی اروپای مرکزی است. این غذاها به زیبایی هرچه تمام تر تزئین شده و همراه با دسر یا سالاد به مسافران ارائه می شود. در سفرهایی که به/از شرق آسیا انجام می شود انواع غذاهای هندی، ژاپنی، کره یا چینی نیز در کنار غذاهای اروپایی سرو می شود.

در پروازهایی که حداقل 6.5 ساعت طول می کشند شام و همینطور صبحانه نیز ارائه می شود. در پروازهای طولانی تر از 9 ساعت این صبحانه شامل یک وعده غذای گرم و خوشمزه مثل املت است. دورچینی از سبزیجات و ژامبون نیز در کنار هر بشقاب وجود دارد. در پروازهایی که کمتر از 6.5 ساعت طول می کشند به جای وعده غذای دوم، با اسنک های خوشمزه از مسافران پذیرایی می شود.

  • پرواز بیزنس کلاس | Business Class

در پروازهای طولانی مدت بیزنس کلاس که از آلمان صورت می گیرند منویی متنوع به مسافران ارائه می شود که هر دو ماه یکبار بر اساس فصل تغییر می کند. در برخی پروازها منوی غذایی که به مسافران لوفت هانزا ارائه می شود برگرفته از آشپزی کشور مقصد است. سرآشپزهای مجرب اهل آن کشور که در بهترین هتل ها کار می کنند آشپزی کشور مقصدتان را قبل از رسیدن به آنجا به شما ارائه می کنند. در پروازهای بیزنس کلاس نهایت راحتی و آسایش در اختیار مسافران قرار می گیرد. اگر در سفر کاری هستید و دوست دارید حین انجام دادن کارها یک فنجان اسپرسو بنوشید، نیاز به بالش دارید یا دوست دارید صبحانه تان را در آرامش و خلوت میل کنید تنها کافی است به مهمانداران اطلاع دهید. بین وعده های اصلی اگر احساس گرسنگی کردید نیز می توانید از طیف متنوع اسنک ها به دلخواه انتخاب کنید. سرویس رستوران لوفت هانزا تقریبا در تمام پروازهای طولانی مدت بیزنس کلاس ارائه می شود.

  • پرواز فرست کلاس | First Class

در پروازهای فرست کلاس که از آلمان انجام می شوند با منویی مجذوب کننده و متناسب با فصل و کشور مقصد از مسافران پذیرایی می شود. سرویس پذیرایی خاویار بخشی از پذیرایی پروازهای فرست کلاس است و مسافران در طول روز یا شب می توانند از این سرویس ویژه به عنوان یک وعده غذا استفاده کنند. با توجه به استقبال مسافران از این سرویس، در آینده سرویس های خاص و ویژه ای اضافه خواهد شد. پذیرایی در فرست کلاس صرفا منحصر به کیفیت غذا نیست، بلکه نحوه سرو و چیدمان غذا را نیز در برمی گیرد. غذاها در ظروف نفیس و زیبای سرامیک سرو می شود و در کنار هر غذا نمک و فلفل، یک پیاله روغن زیتون و لیوان های شکیل نیز قرار داده شده است.

پس از سرو اولین غذای اصلی، مسافران می توانند از منوی متنوع میان وعده به دلخواه خود انتخاب کنند. به طور مثال، مسافر فرست کلاس لوفت هانزا می تواند غذای خود را با یک سوپ سبک آغاز کند، سپس غذای اصلی که به صورت گرم سرو می شود و بعد با یک تکه کیک همراه با قهوه یا بستنی، غذای خود را تمام کند.

غذای هواپیمایی لوفت هانزا در پروازهای کوتاه و میانه

در پروازهای اکونومی و بیزنس کلاس طیف متنوعی از غذاها و نوشیدنی ها به مسافران ارائه می شود. در پروازهای بیزنس کلاس انواع غذاهای بین المللی در ظروف نفیس سرامیک برای مسافران سرو می شود. در پروازهای کوتاه و میانه اکونومی نیز بسته به زمان پرواز، انواع اسنک، ساندویچ و غذای گرم به مسافران ارائه می شود. علاوه بر غذا، نوشیدنی های خنگ و گوارا و همینطور نوشیدنی های گرم در طول پرواز سرو می شود و مسافران می توانند از منوی متنوع نوشیدنی ها به دلخواه انتخاب کنند. بسته به مدت زمان سفر ممکن است چندین بار نوشیدنی سرو شود؛ همینطور هر زمان که بخواهید می توانید درخواست نوشیدنی کنید.

غذای کودک

لوفت هانزا برای بچه هایی که همراه با این ایرلاین سفر می کنند منویی هیجان انگیز و جالب تدارک دیده است. غذای هواپیمایی لوفت هانزا برای بچه ها نام های بامزه ای مثل مافین لاک پشتی و لازانیای لوف دارند. این غذاها نه تنها ظاهری بسیار مجذوب کننده برای بچه ها دارند، بلکه با طعم خوشمزه ای که دارند سختگیرترین بچه ها را هم راضی می کنند. هنگامی که بلیط هواپیمای لوفت هانزا را رزرو می کنید می توانید درخواست غذای کودک را ارائه کنید. سفارش غذای کودک در تمامی پروازهای طولانی مدت (long-haul flights) و برخی پروازهای اروپایی کاملا رایگان است. غذای ویژه بچه ها زیر دو سال و نوزادان مثل غذای نوزاد، سوپ و غیره نیز در منوی غذای هواپیمایی لوفت هانزا ارائه می شود. همینطور اگر نیاز به گرم کردن شیر و غذا داشته باشید مهمانداران لوفت هانزا به شما کمک می کنند.

رژیم غذایی خاص

مسافرانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند می توانند از بین 16 نوع غذای مختلف لوفت هانزا انتخاب کنند. برای سفارش غذای خاص از هنگام خرید بلیط هواپیما تا 24 ساعت قبل از پرواز می توانید غذای خود را سفارش دهید. شما هم از طریق آژانس مسافرتی صادر کننده بلیط و هم به صورت آنلاین می توانید سفارش غذای خود را ثبت کنید. هواپیمایی لوفت هانزا بابت این سرویس ویژه هزینه جداگانه ای از مسافران دریافت نمی کند. لطفا توجه داشته باشید که غذای رژیمی و خاص در پروازهای اکونومی بیشتر از 185 دقیقه و در پروازهای بیزنس کلاس بیشتر از 75 دقیقه ارائه می شود.

منوی غذای رژیمی لوفت هانزا عبارتست از: رژیم دیابتی، غذای بدون گلوتن، غذای کم کلسترول، کم سدیم و بدون لاکتوز، غذای گیاهی، غذای بدون ماهی و …

منبع: lufthansa.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1029

به "مروری بر کیترینگ و غذای هواپیمایی لوفت هانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر کیترینگ و غذای هواپیمایی لوفت هانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید