مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام نو فردا سرانجام می یابد

به گزارش پری بلاگ، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 فردا، 6 تیرماه انتها می یابد.

مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام نو فردا سرانجام می یابد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره میزان ثبت نام دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 گفت: تا به امروز تعداد 44 هزار و 29 نفر در دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 (برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آن ها با آزمون است) در روز جمعه 22 مرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 از 30 خرداد آغاز شده است و تا یکشنبه ششم تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و انتخاب رشته این دوره ها در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 702

به "مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام نو فردا سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام نو فردا سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید