بیش از 81 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله نهاوند واکسینه شده اند

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران/همدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، گفت: تا به امروز بیش از 81 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله و 100 درصد جامعه هدف فرهنگیان نهاوند واکسینه شده اند.

بیش از 81 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله نهاوند واکسینه شده اند

محمدحسین دارایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از 81 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله در شهرستان نهاوند واکسن کرونا را دریافت کرده اند و 100 درصد جامعه هدف فرهنگیان شهرستان نیز واکسینه شده اند و در این زمینه در استان پیش رو هستیم.

وی تاکید کرد: 19 درصد جامعه هدف دانش آموزان 12 تا 18 ساله در شهرستان واکسینه نشده اند که باید این تعداد از دانش آموزان واجد شرایط نیز در اسرع وقت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت کنند تا با اطمینان خاطر بیشتری مدارس بازگشایی شوند.

دارایی از آمادگی کامل مدارس شهرستان برای بازگشایی طبق دستورالعمل های اعلام شده خبر داد و افزود: مدارس ما از اواخر شهریورماه این آمادگی را داشته اند و طبق دستورالعمل های ابلاغی ما از اول مهرماه نسبت به بازگشایی مدارس در چهار گام و به صورت تدریجی قدم برداشتیم.

دارایی تاکید کرد: هیچ روش آموزشی به میزان آموزش حضوری مناسب نیست و اگر آموزش به صورت حضوری و در مدارس باشد قطعا دانش آموزان خسارت های کمتری را در فضای مجازی متحمل خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: برای بازگشایی تعدادی از مدارس در شهرستان از همان ابتدا بازدیدهای میدانی از مدارس در دستورکار قرار گرفت و مدارس نیز با تشکیل کمیته سلامت و طبق شرایط خاص هر آموزشگاه و اخذ مجوز از اداره، طبق شیوه نامه ها نسبت به حضور دانش آموزان اقدام کرده اند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه آبان ماه و اوایل آذر، بیان داشت: ما تابع دستورالعمل های ستاد کرونا هستیم و از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده خواهیم کرد تا با توجه به پروتکل های اعلام شده و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیا در موعد مقرر مدارس بازگشایی شوند.

دارایی در خاتمه افزود: دانش آموزان، اولیای آنان، اصحاب رسانه و سایر افراد جامعه باید کمک کنند تا بازگشایی فراگیرتر مدارس و آموزش های حضوری به نحو مطلوب انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 869

به "بیش از 81 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله نهاوند واکسینه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 81 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله نهاوند واکسینه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید