تور ارزان آلمان: هتل استیودنت تا تابستان 2018 در درسدن آلمان افتتاح خواهد شد

به گزارش پری بلاگ، گروه اقامتی هتل های استیودنت، هتل نو خود را در تابستان 2018 در شهر درسدن در شرق کشور آلمان، افتتاح خواهد نمود.

تور ارزان آلمان: هتل استیودنت تا تابستان 2018 در درسدن آلمان افتتاح خواهد شد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

هتل داران مجموعه استیودنت، گروهی هستند که هتل هایی را جهت استفاده دانش آموزان، دانشجویان، محققان، انترن ها و خانواده و دوستان آن ها با قیمتی مناسب، فراهم نموده اند. از امکانات این هتل ها می توان به اتاق استراحت، کافه، رستوران، اتاق کنفرانس، اتاق مطالعه و کار و باشگاه، اشاره نمود. تا به امروز این مجموعه، هتل هایی را در آمستردام، پاریس، هاگ (دهکده ای در دانمارک)، روتردام و دیگر شهرها ساخته است. فضای این هتل ها با توجه به مناسب بودن برای زندگی، کار و مطالعه دانشجویان به صورت همزمان، طراحی شده است.

این بار، گروه استیودنت هتل به سراغ کشور آلمان آمده است و میخواهد هتلی را برای زندگی و کار در خیایان پراگر 13 (Pragerstraße 13) در درسدن (Dresden)، افتتاح کند.

هتل در پر جنب و جوش ترین منطقه درسدن، میان دانشگاه فنی و مرکز تاریخی شهر واقع شده است.

با مساحتی معادل 12800 متر مربع، هتل استیودنت در اوایل سال 2018 آغاز به کار خواهد نمود و افتتاحیه آن برای تابستان 2018 برنامه ریزی شده است.

هتل استیودنت درسدن در موقعیت هتل ابیس لیلینشتاین (Ibis Lilienstein)، بخشی از سه مجموعه ساختمانی که در سال 1969 افتتاح شده بودند، قرار خواهد گرفت.

ابیس کماکان، دو ساختمان دیگر یعنی باستای (Bastei) و کونیشتاین (Koenigstein) را در اختیار خواهد داشت. نام این دو هتل از کوهستان های نزدیک آن منطقه برداشته شده است.

هتل استیودنت درسدن، شامل اتاق های امروزی هتل و استودیوهایی برای زندگی دانشجویان، پروفسورهای جوان، مسافران بین المللی و موسسان شرکت ها است.

طبقه همکف طوری طراحی شده است تا برای عموم و جامعه بومی، مجذوب نماینده باشد.

این هتل شامل خدمات متنوع با کیفیت بالا خواهد بود؛ خدماتی چون مکان هایی برای مطالعه و بازی، اتاق جلسات، اتاق های کار، رستوران و یک باشگاه.

ساخت این هتل با الهام از هویت قدیمی و بعلاوه نو شهر درسدن، صورت گرفته است.

طراحی هتل، با اضافه کردن اتاق کار، اتاق جلسات و فضایی در پشت بام برای رویدادهای اداری برای تجارت های محلی و ساکنین این هتل، بسیار کارآمد و مجذوب نماینده جلوه می نماید.

هتل استیودنت درسدن بعلاوه دارای یک کلاب تی اس اچ (TSH Collab) بزرگ خواهد بود؛ فضای کار انعطاف پذیری که شرکت های تازه کار می توانند در آنجا دیدار نمایند و با یکدیگر به کار بپردازند.

چارلی مکگرگور، موسس هتل استیودنت می گوید:

بسیار شاد هستیم که می توانیم در خصوص دومین توسعه خود در آلمان به شما خبر بدهیم.

ما به خاطر موقعیت هتل در بخش پویای شهر درسدن، بسیار هیجان زده هستیم و آرزوی ما این است که همانند قلبی تپنده به برطرف نیازهای محلیان و جامعه بین المللی یاری کنیم. درسدن، مقصدی کلیدی در شبکه اروپایی ما به شمار می آید.

هدف گروه هتل داری استیودنت، توسعه مکان های اقامتی برای کار و زندگی تواما با کیفیت بالا در شهرهای اصلی اروپایی برای دانشجویان، کارآفرینان، مسافران بین المللی و پروفسورهای جوان است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 949

به "تور ارزان آلمان: هتل استیودنت تا تابستان 2018 در درسدن آلمان افتتاح خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: هتل استیودنت تا تابستان 2018 در درسدن آلمان افتتاح خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید