همه چیز درباره بازار گلستان کیش

به گزارش پری بلاگ، یکی از تفریحات و سرگرمی های تور کیش، خرید و گشت وگذار در مراکز خرید جزیره است. این جزیره به دلیل جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی گردشگران و توریست های زیادی در سال به خود جذب می کند. اقتصاد کیش بر مبنای گردشگری بنا شده، به همین دلیل تورهای زیادی از جمله تور ارزان کیش از تهران، تور لحظه آخری کیش و... به این جزیره زیبا و بکر سفر می کنند.

همه چیز درباره بازار گلستان کیش

کیش با داشتن هوای گرم و مرطوب در فصل های سرد و نیمه سرد مسافران بیشتر را جذب خود می کند. یکی دیگر از مکان های توریستی در جزیره کیش پاساژها و مراکز خرید هستند. در این مطلب به معرفی بازارهای کیش به ویژه بازار گلستان کیش می پردازیم.

معرفی بازار گلستان کیش

کیش مراکز خرید و پاساژهای زیادی برای خرید دارد؛ نظیر مرکز خرید مرجان، مرکز دامون ، مرکز خرید سارینا 1 و 2 و مرکز خرید بازار مریم. در این مراکز خرید شما می توانید بهترین اجناس را از نظر کیفیت و قیمت پیدا کنید. یکی از بهترین مراکز خرید کیش بازار گلستان کیش است. این بازار را می توان یکی از قدیمی ترین پاساژهای جزیره دانست؛ طوری که با نگاه کردن به نمای ساختمان متوجه قدیمی بودن آن خواهید شد. بازار گلستان در مجتمع مسکونی صدف در دو طبقه با زمینی به مساحت 2586 مترمربع در سال 1357 تاسیس شد. این مرکز خرید 65 غرقه فروش دارد که غرفه های موجود در آن شامل لباس زنانه و مردانه، وسایل الکتریکی و وسایل خانه، آرایشگاه، املاک، سوپر مارکت، تعاونی میوه، نانوایی، قصابی، شیرینی فروشی و … هستند.

همچنین در بازار گلستان کافی شاپ و رستوران وجود دارد که اگر خرید شما طول کشید و گرسنه شدید، بتوانید هنگام خرید از غذای خوب و باکیفیت لذت ببرید. در کافی شاپ و رستوان این مرکز خرید تنوع غذا و نوشیدنی بالایی وجود دارد و شما می توانید از غذای های معروف جزیره نوش جان کنید. لازم به ذکر است که این مرکز خرید هر فصل کارت های قرعه کشی و جوایز نفیسی برای خریداران خود عرضه می کند.

معرفی بازار مریم کیش

بازار مریم کیش اولین بازار روباز بعد از انقلاب اسلامی در جزیره کیش است و میان گردشگران و مسافران محبوبیت خاصی دارد. این بازار با زمینی به مساحت 5700 مترمربع معروف ترین مرکز خرید در جزیره کیش شناخته می شود که یک طبقه با 52 غرفه دارد. مرکز خرید مریم با داشتن فضای دلنشین، معماری متفاوت، گل کاری و نورپردازی زیبا و جذابش موردتوجه بسیاری از اهالی کیش و مسافران قرار گرفته است. در این بازار پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خدمات مسافرتی وجود دارد؛ به طوری که شما با گشت و گذار در بازار مریم می توانید مایحتاج خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بازار مریم کیش را در خیابان سنایی پیدا می کنید. مسئولان این مرکز خرید هر شب برای بازدیدکنندگان خود برنامه های شاد و مفرحی همراه قرعه کشی های هیجان انگیز درنظر گرفته اند. همین عامل باعث شده که گردشگران بیشتر خریدهای خود را از این بازار انجام دهند و در قرعه کشی آنجا شرکت کنند. کافی شاپ این بازار قدیمی با تنوع نوشیدنی جالب و زیاد خود توانسته خریداران و گردشگرانی را راضی کند که از بازار خرید و دیدن می کنند. برای ارزان تر شدن هزینه سفر به کیش می توانید از تور ارزان کیش از تهران استفاده کنید و برای تجربه خرید خوب با قیمت مناسب از این مرکز خرید دیدن فرمایید.

بهترین تور کیش

به طورمعمول تعریف هرکس از بهترین تور برای سفر با دیگری متفاوت است. ولی دو عامل مهم کیفیت پرواز و تعداد ستاره هتل در انتخاب تورهای کیش تاثیر زیادی دارد. در بهترین تورهای کیش شما در برترین هتل های کیش مثل تور کیش هتل ترنج در این سایت از نظر امکانات و خدمتات اقامت دارید. از هتل های پنج ستاره کیش می توان به هتل های داریوش، ویدا، پارمیس، ترنج، شایان و مارینا پارک کیش اشاره کرد؛ این هتل ها لوکس ترین و بهترین هتل های جزیره کیش هستند. یکی از بهترین تورهای کیش در طول سال تور ایر تور است که برای 4 شب و 5 روز طراحی شده است. این تور در هتل کوروش با کامل ترین امکانات مثل ترانسفر در فرودگاه، غذا، تورهای گردشگری جزیره کیش و... ارائه می شود.

در تورهای کیش حتما این کارها را تجربه کنید

  • غواصی در کیش یکی از جذاب ترین و خاص ترین کارهای است که می توانید انجام دهید. تماشای دنیای زیر آب و شنا کردن با ماهی ها می تواند یکی از بهترین لحظات زندگی شما در سفر باشد.
  • اسکوتر زیردریایی کیش یکی از جدیدترین تفریحات جزیره کیش است. این تفریح مهیج برای کسانی که علاقه به غواصی و شنا دارند، بسیار مناسب و جذاب است.
  • فلای بورد کیش نیز یکی از مدرن ترین ورزش های آبی و پرطرفدار جزیره کیش است. فلای بورد با اتصال به یک جت اسکی شخص را روی هوا معلق نگه می دارند و با پمپاژ فشار آب امکان مانور و انجام حرکات نمایشی را دارند.
  • برای انتخاب رستوران های باکیفیت جزیره کیش سعی کنید از اهالی خود جزیره جویا شوید که کدام رستوران غذای بهتری دارد و به این نکته توجه داشته باشید که رستوران های که موسیقی زنده پخش می کنند، هزینه زیادی را بابت این ویژگی از مشتریان خود می گیرند. رستوران های ملل، فودلند، کوه نور و شب های کیش جزو رستوران های با کیفیت این جزیره زیبا هستند.

شما می توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در سایت علی بابا لیست تورهای موجود را ببینند. برای پیدا کردن تور ارزان کیش از تهران و تور کیش هتل داریوش می توانید براساس قیمت مرتب سازی کنید و برای یافتن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر می توانید گزینه لحظه آخری را برگزینید تا لیستی از تورهای لحظه آخری کیش را ببینید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 634

به "همه چیز درباره بازار گلستان کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره بازار گلستان کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید