پیشنهاد وسوسه کننده قطری ها برای جذب هافبک پرسپولیس

به گزارش پری بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چهارمین قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر باعث شد تا چندتن از بازیکنان این تیم با پیشنهاد رسمی تیم های آسیایی و اروپایی روبرو شوند.

پیشنهاد وسوسه کننده قطری ها برای جذب هافبک پرسپولیس

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وحید امیری که در ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر پس از حضوری ناموفق در ترابوزان اسپور ترکیه به پرسپولیس بازگشت توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد تا تیم های قطری خواستار جذب او شوند.

از این رو یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر برای جذب امیری پیشنهاد یک میلیون و صد هزار دلاری ارائه نموده است که برای او و باشگاه پرسپولیس وسوسه انگیز است.

امیری در صورت ترانسفر به قطر بایستی 400 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه بدهد که می تواند یاری بزرگی به پرسپولیس با وجود محکومیت های ارزی بازیکنان و مربیان خارجی پیشین خود کند.

هافبک ملی پوش پرسپولیس قرار است تصمیم نهایی خود را پس از دربی چهارشنبه پایتخت بگیرد تا تکلیف خود و کادر فنی پرسپولیس برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کند.

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام نموده است اما بندهای مندرج در قرارداد امیری باعث می گردد تا این بازیکن بتواند از جمع سرخپوشان پایتخت جدا گردد.

امیری از جمله بازیکنانی بود که بعد از جام جهانی 2018 روسیه لژیونر شد و به تیم ترابوزان اسپور ترکیه پیوست ولی بعد از یک فصل دوباره به پرسپولیس بازگشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 77

به "پیشنهاد وسوسه کننده قطری ها برای جذب هافبک پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه کننده قطری ها برای جذب هافبک پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید