کدام بازیکن سپاهان زودتر پیراهن پرسپولیس را می پوشد؟

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران: باشگاه پرسپولیس بازار جابجایی را طوفانی آغاز نموده است. این تیم بلافاصله بعد از اتمام بازی های لیگ برتر با 3 بازیکن تازه که همگی در زمره ستاره های فوتبال ایران هستند به توافق رسید: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر.

کدام بازیکن سپاهان زودتر پیراهن پرسپولیس را می پوشد؟

به گزارش خبرنگاران، اسماعیلی فر برخلاف دو بازیکن دیگر که به عنوان لژیونر به پرسپولیس آمدند از باشگاه سپاهان راهی تهران شد. البته گفته می گردد او یکی از 4 بازیکن سپاهان است که قرار است در فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن کند و هنوز 3 بازیکن دیگر از این تیم اصفهانی در حال مذاکره با پرسپولیس هستند. گئورگی گولسیانی مدافع، سروش رفیعی هافبک و سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان در رادار پرسپولیس قرار گرفته و شایعات مختلفی درباره حضور آن ها در پرسپولیس به گوش می رسد.

درباره اینکه کدام یک از این 3 نفر قرار است زودتر به پرسپولیس بیایند هم حرف و حدیث زیاد است. اگرچه سروش رفیعی امضای قرارداد را به بعد از اردوی تیم ملی در قطر موکول نموده، ولی درباره شهباززاده و گولسیانی گفته می گردد زودتر امضا می نمایند. پیش تر عنوان شده بود شهباززاده قرار است روز دوشنبه قرارداد ببندد، ولی حالا از اصفهان خبر می رسد گئورگی گولسیانی، بلیت اصفهان به تهران را خریداری نموده و در راه تهران است. این احتمال وجود دارد که در بین 3 بازیکن به جای مانده سپاهان در لیست پرسپولیس، این مدافع زودتر از دو نفر دیگر با پرسپولیس قرارداد ببندد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1085

به "کدام بازیکن سپاهان زودتر پیراهن پرسپولیس را می پوشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیکن سپاهان زودتر پیراهن پرسپولیس را می پوشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید