یوبی سافت می خواهد بازی هایی بر پایه بلاک چین و NFT توسعه دهد

به گزارش پری بلاگ، به تازگی شرکت فرانسوی یوبی سافت اعلام نموده است که میخواهد بازی هایی بر پایه بلاک چین و رمز غیرقابل معاوضه (یا همان NFT) توسعه دهد.

یوبی سافت می خواهد بازی هایی بر پایه بلاک چین و NFT توسعه دهد

طبق گزارشی که International Business Times منتشر نموده، این شرکت میخواهد تا فناوری بلاک چین را در بازی های خود ادغام کند. بعلاوه آن ها می خواهند از تکنیک های بازی برای کسب عایدی استفاده نمایند که به بازیکنان اجازه می دهد از بازی کردن آثار یوبی سافت محتوایی را کسب نمایند.

ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی سافت، در جریان گزارش اقتصادی اخیر یوبی سافت بیان نموده است: همان طور که می بینید، این صنعت به طور منظم با وقوع اتفاقات انقلابی تازه زیادی در حال تغییر است. ما بلاک چین را به عنوان یکی از این انقلاب ها در نظر گرفته ایم. این بیشتر نشان دهنده بازی کردن در ازای به دست آوردن چیزی است و به بازیکنان اجازه می دهد که با بازی کردن محتوایی را به دست آورده و آن را صاحب شوند و ما فکر می کنیم که این قرار است صنعت را به شدت توسعه دهد. بنابراین، ما با بسیاری از شرکت های کوچکی که روی بلاک چین کار می نمایند، همکاری نموده ایم و آغاز نموده ایم که دانش خوبی را از این موضوع و اینکه چگونه می توانیم با آن روی صنعت تأثیر بگذاریم. کسب کنیم. ما می خواهیم یکی از بازیکنان کلیدی در این زمینه باشیم.

بر اساس این گزارش، یوبی سافت سال هاست که در پی ورود به ساخت بازی هایی بر پایه بلاک چین است. به صورت دقیق تر، آزمایشگاه نوآوری های استراتژی آن ها از سال 2018 در حال تحقیق روی این موضوع است.

از طرف دیگر، سایت The Verge گزارشی را منتشر نموده که بیان می نماید که به خاطر میلیون ها دی اکسید کربنی که به وسیله استخراج رمزارزها و استفاده از آن ها فراوری می گردد، بلاک چین و NFT تا حدی در آسیب های وارد شده به محیط زیست و کل سیاره زمین نقش دارند.

همین چند روز پیش معین شد که استیم انتشار هر نوع بازی مرتبط با بلاک چین یا NFT را ممنوع نموده است. البته، از طرف مقابل فروشگاه های دیجیتالی معروف دیگری مثل اپیک گیمز استور اعلام نموده اند که مسئله ای ندارند که دیگر توسعه دهندگان از تکنولوژی بلاک چین استفاده نمایند. البته، خود اپیک گیمز هم علاقه ندارد در این زمینه فعالیت کند و تیم سویینی، مدیر اپیک گیمز، در گذشته بیان نموده بود که از آنجایی که NFT در حال حاضر با ترکیبی از کلاهبرداری ها، مبانی فناوری غیرمتمرکز جالب و کلاهبرداری ها دست وپنجه نرم می نماید، نمی خواهد در این زمینه فعالیت کند.

اکنون، یوبی سافت به عنوان یکی از ناشرهای بزرگ صنعت بازی های ویدیویی علاقه جدی خود را به این حوزه اعلام نموده است و اذعان نموده که آینده خوبی را در آن می بیند. در حال حاضر نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم و فقط باید صبر داشته باشیم و ببینیم که عاقبت بازی های مبتنی بر بلاک چین و NFT در این صنعت چگونه خواهد شد.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1084

به "یوبی سافت می خواهد بازی هایی بر پایه بلاک چین و NFT توسعه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت می خواهد بازی هایی بر پایه بلاک چین و NFT توسعه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید