استراتژی بن سلمان برای اتصال بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا

به گزارش پری بلاگ، منابع خبری از شروع یک استراتژی ملی در زمینه حمل و نقل و خدمات لجستیکی برای ایجاد ارتباط میان سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا به وسیله ولیعهد سعودی خبر دادند.

استراتژی بن سلمان برای اتصال بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

خبرگزاری رسمی عربستان بیان کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سه شنبه یک استراتژی ملی در زمینه حمل و نقل و خدمات لجستیکی را شروع کرد.

این رسانه گزارش داد که هدف این استراتژی تثبیت موقعیت عربستان به اسم یک قطب لجستیک دنیای است که سه قاره را به یکدیگر پیوند می دهد.

استراتژی شروع شده به وسیله ولیعهد سعودی بعلاوه در پی ارتقای کلیه خدمات و وسایل حمل و نقل، تقویت سیستم خدمات لجستیک و موارد حمل و نقل مدرن برای حمایت از فرایند توسعه جامع در عربستان است.

ولیعهد سعودی معتقد است که این استراتژی به ارتقای توانایی های انسانی و فنی در بخش حمل و نقل و خدمات لجستیک در عربستان یاری نموده و ارتباط با اقتصاد دنیای را تقویت می نماید.

محمد بن سلمان تأکید کرد که این استراتژی به عربستان این امکان را می دهد که از موقعیت جغرافیایی خود که میان سه قاره است، برای متنوع سازی اقتصاد خود سرمایه گذاری کند.

وی بعلاوه گفت که این استراتژی در توسعه زیرساخت ها، راه اندازی چندین سیستم عامل و منطقه ها لجستیکی در عربستان، اجرای سیستم های عامل پیشرفته و تقویت مشارکت های مؤثر میان سیستم دولت و بخش خصوصی برای دستیابی به چهار هدف اصلی متمرکز است.

محمد بن سلمان بعلاوه توضیح داد که این استراتژی باعث پیشرفت پادشاهی در زمینه حمل و نقل هوایی برای رسیدن به رتبه پنجم در دنیا و افزایش مقصد پروازهای آن به بیش از 250 مقصد بین المللی می گردد و به بخش هایی مانند حج، عمره و دنیاگردی خدمات ارائه می دهد تا به اهداف ملی خود برسد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 723

به "استراتژی بن سلمان برای اتصال بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی بن سلمان برای اتصال بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید