امکان ورود مشروط گردشگران به همدان در نوروز 1400

به گزارش پری بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ار امکان ورود مشروط گردشگران به این استان در نوروز 1400 اطلاع داد.

امکان ورود مشروط گردشگران به همدان در نوروز 1400

علی مالمیر، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، گفت که ورود گردشگران به استان همدان در نوروز 1400 مشروط خواهد بود. وی در این رابطه گفت:

با توجه به محدودیت های ایجاد شده در ارائه خدمات گردشگری به واسطه شیوع ویروس کرونا، استان همدان در نوروز 1400 با تشدید پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و نیز ترویج سفر مسئولانه از گردشگران نوروزی پذیرایی می نماید.

مالمیر ضمن اشاره به امکان پذیرایی استان همدان از گردشگران با توجه به شرایط عمومی فعلی، توضیح داد:

با توجه به اینکه مطمئن ترین شیوه سفر در شرایط کنونی، سفر به وسیله تورهای برنامه ریزی شده به وسیله دفاتر خدمات مسافرتی است، استان همدان با پیش بینی های اجرا شده به تورهای همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات رسانی می نماید؛ چراکه این تورها با توجه به نظارت رسمی و اسکان در اماکن اقامتی رسمی مطمئن است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به تشدید برخوردها با تورهای غیرمجاز در نوروز سال جاری و ممنوعیت اسکان در مناطقی نظیر خانه مسافرها، پارک ها و چادرهای مسافرتی، تاکید نمود:

زیرساخت های گردشگری آماده و برطرف نقص شده است و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله تاسیسات گردشگری با جدیت پیگیری می گردد.

منبع: کجارو / ilna.news
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 973

به "امکان ورود مشروط گردشگران به همدان در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ورود مشروط گردشگران به همدان در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید