بهترین دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

به گزارش پری بلاگ، دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت به صورت اصولی و حرفه ای از جهات بسیاری، امری لازم است. با دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت می توانید محیط بهتری را برای تجربه مشتریانتان رقم بزنید و به همین ترتیب این مسئله در شغل شما و بهبود تجارتتان تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین ما به شما راه چاره هایی اساسی را یاد می دهیم.

بهترین دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهترین دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

دلیل انجام دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت به صورت اصولی و حرفه ای از جهات بسکمک، امری لازم است. اکنون ما یکی از دلایل اصلی آن را برای شما شرح می دهیم. سوپر مارکت ها فضایی هستند که طول مدت خرید از آن ها در زمان کمی رخ می دهد. افراد معمولاً با لیستی از قبل آماده شده وارد سوپر مارکت می شوند و خرید خود را از پیش می دانند. به دلیل همین سرعت در خرید، افراد سعی می نمایند به راحتی و به سرعت وارد سوپر مارکت شده و خرید خود را انجام دهند. به همین دلیل احتیاج به یک دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت مناسب، احساس می گردد تا افراد را برای رسیدن به هدف خود و خریدی راحت و بی دردسر از سوپر مارکت کمک برساند. بیشتر سوپر مارکت ها در سراسر دنیا، چه فروشگاه های عظیم باشند و چه سوپر مارکت محلی، این نکته را می دانند و تمام سعی خود را نموده اند تا فروشگاه خود را به محلی تبدیل نمایند که مردم دوست دارند در آن قرار بگیرند. با دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت می توانید محیط بهتری را برای تجربه مشتریانتان رقم بزنید و به همین ترتیب این مسئله در شغل شما و بهبود تجارتتان تأثیر خواهد گذاشت. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد دارید دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت انجام دهید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

خرید 39 مدل بهترین کرم دور چشم [ ضد چروک قوی ] ارسال سریع

انتخاب کف و طبقات در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

برای شروع کار به یک برنامه ریزی برای ساختار دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت احتیاج دارید. انتخاب نقشه کف سوپر مارکت یکی از کارهای اساسی است؛ چرا که کف ساختمان به عنوان پایه اصلی سوپر مارکت به حساب می آید. با یک نقشه درست کف، امکانات دیوارها و قفسه هایی که بر روی آن قرار می گیرند نیز بیشتر می گردد. در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت حتی از گوشه های بی استفاده برای نصب قفسه ها بهره ببرید. برای نمایش کف از کفپوش های ساده بهره ببرید. همچنین می توانید با قرار دادن برچسب هایی بر روی زمین، افراد را به سمت دلخواهتان راهنمایی کنید.

خرید 41 مدل آنتن رومیزی حرفه ای [ با گیرنده قوی ] قیمت مناسب

انتخاب قفسه ها در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

انتخاب سایز و محل قرار گیری قفسه ها، بسیار مهم است. نحوه چیمان قفسه ها در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت نقش به سزایی دارد؛ چرا که ترافیک ایجاد شده در محیط داخلی سوپر مارکت را کنترل می نماید. از طرف دیگر انتخاب قفسه های عظیم به جای قفسه های کوچک، در هزینه های شما صرفه جویی خواهد نمود. همچنین به یاد داشته باشید که قفسه های باید به گونه ای باشند که بیشترین تعداد اقلام و کالاها را در خود جای دهند و به نمایش بگذارند.

برای دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت سعی کنید که قفسه های خود را به صورت دایره ای چیدمان کنید. فاصله بین قفسه ها را برای رفت و آمد افراد محاسبه کنید. همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که مواد خوراکی را در ابتدای مغازه و در قفسه های ورودی قرار دهید؛ چرا که تعداد افرادی که برای خرید خوراکی وارد سوپر مارکت شما می شوند، بیشتر از هر کس دیگری است و قاعدتاً دسترسی سریع افراد به چیزی که احتیاج دارند، باید در اولویت های شما قرار گیرد. اگر قفسه های سوپر مارکت شما باعث سد شدن راه افراد برای دسترسی به قسمتی از سوپر مارکت باشد، افراد احساس نا خوشایندی خواهند داشت و به احتمال زیاد و اگر در مذیقه نباشند، بدون هیچ خریدی، سوپر مارکت شما را ترک خواهند کرد. در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت، قفسه ها باعث می شوند تا بتوانید محل عبور مشتریان را تعیین کنید و انتخاب کنید که چه بخش هایی بیشتر در معرض دید باشد. اگر سوپر مارکت کوچکی دارید، بهتر است قفسه ها را به صورت لایه ای چیدمان کنید.

انتخاب کالاها در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت

در مراحل دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت، بعد از اینکه کف و قفسه ها را جای گذاری و تعیین کردید، نوبت به نحوه قرارگیری کالاها و اجناس می گردد. ابتدا اقلامی که افراد به آن احتیاج بیشتری دارند، مانند پاکت شیر را، نزدیک تر به بخش ورودی قرار دهید. بسکمک از سوپر مارکت ها یخچال های خود را در خاتمه و بعد از گذر از بسکمک وسایل قرار می دهند که کار اشتباهی است. اقلامی که به فصل مربوط هستند را در فصول مختلف جابه جا کنید. همچنین اقلام کوچکی مانند شکلات و اسباب بازی های کوچک را در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت بر روی میز صندوق قرار دهید. این وسایل چیزهایی هستند که معمولاً در لیست خرید قرار نمی گیرند و افراد در لحظه آخر خروجشان از سوپر مارکت می توانند آن را انتخاب و خریداری نمایند

خرید 41 مدل روتختی دو نفره مدرن و شیک [ 6 تکه ] ارسال رایگان

منبع: اتاق
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 229

به "بهترین دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید