بهترین موبایل&zwnjهایی که تا 10 میلیون تومان می&zwnjتوانید بخرید

به گزارش پری بلاگ، حالا که برای خرید یک تلفن هوشمند معمولی باید حداقل یک میلیون تومان هزینه کنید، احتمالا پرداخت ده میلیون تومان برای یک پرچمدار منطقی نیست. اما برای افرادی که احتیاج شدیدی به یک تلفن هوشمند مدرن، باکیفیت و قدرتمند دارند، پول آخرین نگرانی است. بازار تلفن های هوشمند آنقدر توسعه پیدا نموده که حالا می توانید از میان چند برند شناخته شده و قدرتمند انتخاب های خوبی داشته باشید.

بهترین موبایل&zwnjهایی که تا 10 میلیون تومان می&zwnjتوانید بخرید

متاسفانه این روزها ده میلیون تومان هم رقمی نیست که بتواند یک پرچمدار گران قیمت را به دستان شما هدیه کند. بنابراین یک دوراهی سخت در برابر شما قرار می گیرد؛ یا تصمیم می گیرد بودجه تان را بیشتر کنید و یا بهترین انتخاب موجود را داشته باشید. بنابراین اگر تصمیم دارید با ده میلیون تومان یک تلفن هوشمند پرچمدار خریداری کنید، این لیست را از دست ندهید.

شیائومی مدل Mi Note 10 ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت: حدود 6.900.000 تومان

شاید تصمیم داشته باشید پول بیشتری برای خرید یک پرچمدار هزینه کنید اما باید بدانید شیائومی با کم تر از هفت میلیون تومان می تواند شما را راضی کند. پنج دوربین در پشت این تلفن هوشمند قرار گرفته که در کنار 4 فلاش، کیفیت بی نظیری ارائه می نمایند. صفحه نمایش 6.4 اینچی آن در عدد نزدیک به ابعاد یک تبلت است اما به واسطه طراحی بی نظیرش ابعادی بسیار مناسب دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، سلفی های باکیفیت را برای شما تضمین می نماید.

حسگر اثر انگشت شیائومی نوت 10 که زیر صفحه نمایش آن 1080 آن قرار گرفته است، توسط یک باطری باظرفیت باورنکردنی 5260 میلی آمپر تغذیه می گردد. سخت افزار بی نظیر این تلفن هوشمند با 6 گیگابایت حافظه موقت و پردازنده اسنپدراگون 730 کامل شده است. بنابراین اگر دوست دارید هزینه کم تری برای خرید یک تلفن هوشمند کامل کنید، این پرچمدار را از قلم نیاندازید.

نوکیا مدل 9 Preview ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت: حدود 7.100.000 تومان

برای کسانی که نخستین بار طعم تلفن های همراه را با نوکیا چشیده اند، هنوز هم این برند دوست داشتنی جذاب است. بنابراین بازگشت نوکیا به دنیای تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید را باید به فال نیک گرفت. صفحه نمایش 6 اینچی نوکیا 9 که گرانترین و قدرتمندترین تلفن هوشمند اندرویدی نوکیا تا امروز است، با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش کار می نماید. 5 دوربین حرفه ای شرکت زایس آلمان بر روی بدنه پشتی این تلفن هوشمند نقش بسته است و دوربین سلفی آن هم کیفیتی 20 مگاپیکسلی دارد. باتری 3320 میلی آمپری این تلفن هوشمند از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید.

نوکیا در این تلفن هوشمند تمرکزش را بر روی عکاسی قرار داده و نتیجه آن تقریبا بی نظیر است. عکاسی سیاه و سفید با کیفیت واقعی و تصویربرداری حرفه ای، از ویژگی های مهم دوربین نوکیا 9 است که باید به آن توجه کنید. با این حال باید توجه کنید که حافظه جانبی این تلفن هوشمند در دسترس نیست و تنها می توانید از 128 گیگابایت حافظه داخلی آن بهره ببرید.

شیائومی Mi Note 10 Pro ظرفیت 256 گیگابایت

قیمت: حدود 8.100.000 تومان

یکی از سیاست های جالب شیائومی در توسعه تلفن های هوشمند گران قیمت، اضافه کردن پسوند Pro به آن ها و تقویت سخت افزارشان است. در شیائومی نوت 10 هم شرایط کاملا مشابه به نظر می رسد. این تلفن هوشمند سخت افزاری کاملا یکسان با مدل ارزان تر دارد. پنج دوربین و چهار فلاش وظیفه عکاسی را برعهده گرفته اند و باطری قدرتمند آن شما را برای دو روز سنگین و پرفشار کاری آماده می نماید. پس تفاوت واقعی این تلفن هوشمند با مدل ارزان تر چیست؟

حافظه داخلی این تلفن هوشمند به 256 گیگابایت ارتقا پیدا نموده است. حجمی که قطعا برای هر کاربری کافی به نظر می رسد. همچنین رم یا حافظه موقت این مدل در مقایسه با مدل ارزان تر، دو گیگابایت بیشتر است.

وان پلاس مدل 7T ظرفیت 256 گیگابایت

قیمت: حدود 9.700.000 تومان

وان پلاس یک فراورینماینده چینی بسیار متفاوت با بیشتر رقبای هم وطنش است. آن ها هر سال تنها مدل جدید معرفی می نمایند که فراوری محدودی دارند اما با قیمت پایین، حسابی در بازار سروصدا می نمایند. صفحه نمایش 7T یک پنل 6.5 اینچی دارد که با باطری 3800 میلی آمپری تغذیه می گردد. 8 گیگابایت رم یا حافظه موقت در کنار پردازنده اسنپدراگون 855 سخت افزار قدرتمند این تلفن هوشمند را به رخ می کشد اما باید بدانید به جز 256 گیگابایت حافظه داخلی آن، نمی توانید حافظه جدیدی به آن اضافه کنید.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 355

به "بهترین موبایل&zwnjهایی که تا 10 میلیون تومان می&zwnjتوانید بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موبایل&zwnjهایی که تا 10 میلیون تومان می&zwnjتوانید بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید