تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای 15 سال

به گزارش پری بلاگ، رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: واکسیناسیون در مقابل ویروس کووید 19 در استان همدان به 15 ساله ها رسید.

تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای 15 سال

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان، دکتر خزائی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: بیش از 700 هزار نفر در استان تا به امروز دوز اول واکسن را دریافت نموده اند، اما هنوز تقریبا همین تعداد هم واکسن نزده اند.

خزایی اضافه کرد: در حالی که ظرفیت واکسیناسیون ما تا روزانه 85 هزار دوز است، متاسفانه استقبال کم است و از طرفی تا حدود 8 هفته آینده موج دیگری در پیش است و باید تا آن موقع به پوشش 80 درصدی واکسیناسیون برسیم تا ایمنی اجتماعی حاصل گردد.

او تأکید کرد: از همه هم استانی ها می خواهیم بدون در نظر گرفتن نوع واکسن سریع تر برای دریافت واکسن مراجعه نمایند، زیرا که برترین واکسن در دسترس ترین آن است.

خزایی درباره واکسیناسیون دانش آموزان توضیح داد: از 26 شهریور سنین 15 تا 18 ساله ها را شروع نموده ایم و به زودی به 12 ساله ها می رسیم.

این مسئول با بیان اینکه واکسن تایید شده برای گروه سنی زیر 18 سال تنها سینوفارم است که برای آن مجوز گرفته ایم، اضافه کرد: دانش آموزانی که واکسن دیگری هم زده اند توجه داشته باشند، هنگام مراجعه به پزشک مرکز را در جریان بگذارند تا با این واکسن تداخل پیدا نکند.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 812

به "تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای 15 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای 15 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید