تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی زنگ خطر بود، کُره دو دروازه بان داشت

به گزارش پری بلاگ، حسین فرزامی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تساوی یک بر یک ایران برابر کره جنوبی در استادیوم آزادی گفت: نوار پیروزی های ایران با تساوی برابر کره جنوبی قطع شد. تیم ملی کشورمان توانسته بود سه ملاقات گذشته خود را با پیروزی به انتها برساند اما در این ملاقات شانس با ما یار نبود و آنها مقابل کره به تساوی دست پیدا کردند. اگرچه همچنان صدرنشین گروه خود هستند اما این می تواند یک زنگ خطر برای تیم ملی کشورمان باشد.

تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی زنگ خطر بود، کُره دو دروازه بان داشت

وی اضافه کرد: برخلاف صحبت های سرمربی کره که گفته بود تساوی عادلانه بوده است، باید بگوییم حق ایران برد بود و تساوی عادلانه نبود. تیر دروازه دوبار باعث شد که کره از شکست فرار کند و به اعتقاد من تیم ملی کره دو دروازه بان داشت که یکی از آنها تیر دروازه بود.

فرزامی در مورد عملکرد تیم ملی برابر کره جنوبی، تأکید کرد: در نیمه اول بیشتر بازی در اختیار کره بود. آنها بسیار منطقی بازی کردند و شاید نبود تماشاگر در این بازی باعث شده بود آرامش بیشتری داشته باشند تا بتوانند راحت تر بازی نمایند. اما درمجموع در نیمه اول بیشتر دقایق در دست آنان بود. موقعیت هایی هم داشتند که با آمادگی خط دفاع و دروازه بان ازدست دادند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: با آغاز نیمه دوم و گلی که از کره دریافت کردیم که بر روی غفلت خط دفاعمان به وجود آمد، تیم ما سراسر حمله شد. فشار زیادی روی دروازه کره آوردیم. خط دفاع کره عملکرد موفقی داشت ضمن اینکه تیر دروازه هم به یاری کره ای ها آمد و ما توانستیم بر اثر یک اشتباه دروازه کره را باز کنیم و به تساوی دست پیدا کنیم.

وی گفت: در دقایق خاتمهی بازی کره فشار زیادی بر دروازه ما آورد و می رفت که در ثانیه های آخر بازی باز هم دروازه ما را باز کند که ضربه بازیکن کره به وسیله دروازه بان ما دفع شد و توانستیم با یک امتیاز این ملاقات را به خاتمه برسانیم.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: این تساوی زنگ خطری برای فوتبال ملی ما بود. بازی های زیادی تا رسیدن به جام جهانی برای ما به جای مانده. بنابراین باید هوشیار باشیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم بدون دغدغه راهی جام جهانی شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 841

به "تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی زنگ خطر بود، کُره دو دروازه بان داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی زنگ خطر بود، کُره دو دروازه بان داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید