کره جنوبی ، ایران چند هزار تماشاگر دارد؟

به گزارش پری بلاگ، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15:30 پنجشنبه این هفته در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر است و با وجود صعود هر دو تیم به جام جهانی، این ملاقات اهمیت و حساسیت خودش را حفظ نموده است.

کره جنوبی ، ایران چند هزار تماشاگر دارد؟

در حالی که شرایط کرونا در کشور کره جنوبی رو به وخامت گذاشته است، فدراسیون فوتبال این کشور گفت میخواهد مسابقه با ایران را با حضور کامل تماشاگران در استادیوم جام جهانی سئول برگزار کند.

این موضوع با استقبال زیاد طرفداران کُره ای همراه بود و در همان روز نخست، هجوم آنها برای خرید اینترنتی بلیت باعث از کار افتادن سرور سایت شد.

در فاصله کمتر از 48 ساعت تا آغاز مسابقه ایران و کره جنوبی، حدود 55 هزار بلیت این بازی به فروخته شده است که این موضوع نشان دهنده کار سخت تیم ملی ایران مقابل طرفداران تیم حریف است.

سایت sportsworldi با بیان اینکه 55 هزار بلیت از 62 هزار بلیت ممکن تا امروز (سه شنبه) به فروخته شده است، به نقل از یکی از مسئولان فدراسیون کره جنوبی نوشت: احتمالا بلیت های به جامانده در روز بازی فروخته خواهد شد.

پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی روز گذشته در نشست خبری خود از حضور طرفداران در استادیوم استقبال و تاکید نمود حضور آنها یاری بزرگی به تیمش برای تقابل با ایران است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1057

به "کره جنوبی ، ایران چند هزار تماشاگر دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی ، ایران چند هزار تماشاگر دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید