جزئیات برنامه آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی نو اعلام شد

به گزارش پری بلاگ، برنامه زمان بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه علامه طباطبایی برای ورودی ها و مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شد.

جزئیات برنامه آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی نو اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ورودی دوره های 96 تا سال 99 به ترتیب از امروز 20 شهریور شروع می گردد و تا 24 شهریورماه ماه ادامه دارد.

بعلاوه انتخاب واحد با تاخر دانشگاه علامه طباطبایی برای تمامی ورودی ها روز 25 شهریور ماه انجام می گیرد.

بر این اساس، ثبت نام دانشجویان مهمان در دانشگاه علامه طباطبایی برای تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هم در 27 شهریور ماه و همزمان با شروع سال تحصیلی تازه انجام می گردد.

بنا بر تاکید دانشگاه علامه طباطبایی، آن دسته از دانشجویان مشمول پرداخت شهریه که دارای بدهی اقتصادی هستند، باید قبل از زمان انتخاب واحد نسبت به مشخص تکلیف شهریه خود به وسیله امور اقتصادی دانشکده اقدام نمایند، در غیر اینصورت ثبت نام و انتخاب واحد برای آن ها امکانپذیر نیست.

بعلاوه آن دسته از دانشجویانی که در زمان مشخص شده بدون کسب اجازه از دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد ننمایند، این امر به منزله انصراف از تحصیل بوده و این گروه از دانشجویان حق ادامه تحصیل ندارند.

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام نموده است که ثبت نام دانشجویان مهمان، بدون مجوز از کمیسیون موارد خاص دانشگاه امکانپذیر نیست. بعلاوه کلاس های آموزشی دانشجویان برای نیمسال جاری در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه 27 شهریور شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 782

به "جزئیات برنامه آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی نو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برنامه آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی نو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید