خاله شادونه دوباره تست کرونا داد، درخواست رضا صادقی پیرامون حواشی فوت علی انصاریان، تصویر جدیدی که بهتاش از پایتخت منتشر کرد

به گزارش پری بلاگ، گزیده ای از پست های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می کنید.

خاله شادونه دوباره تست کرونا داد، درخواست رضا صادقی پیرامون حواشی فوت علی انصاریان، تصویر جدیدی که بهتاش از پایتخت منتشر کرد

به گزارش خبرنگار، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره های معروف هنری برای طرفداران و دنبال نمایندگان این حوزه می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران به وسیله تلفن های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن ها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود آگاه شوند.

این روز ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه روز با کاربران و طرفداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه ای برقرار می نمایند.

در ادامه می توانید بخشی از فعالیت های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

علیرام نورایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با توجه به سرمای شدید در سی سخت و تداوم پس لرزه ها در این شهر، پست قابل تأملی را در صفحه شخصی خود منتشر نموده و نوشته است:

سی سخت در جدال با زلزله ، سرما و کرونا ...

طرحی از پیغام پورفلاح

سیسخت را تنها نگذاریم

پ.ن.: دوستان بحث سراوان رو وسط کشیدن ، باید عرض کنم ناراحت و نگران هموطنان سراوانی هم هستم و آرزوم اینه که شرایط کار ، معیشت و اقتصاد همه هموطنانم جوری بشه که کسی به کولبری و سوخت بری نیازی نداشته باشه...

که بی شک فقط به لطف خدا با کوشش و خواستن مسئولین و یاری خود مردم چنین آرزویی برآورده خواهد شد

مجید قناد، که به واسطه حضور در برنامه فیتیله با نام عمو قناد شناخته شده است با انتشار تصویری از خود در صفحه اش نوشت:

داوری بخش نمایش کودک

در چهارمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه

کرمان 29 بهمن الی 1 اسفند 1399

حمید گودرزی، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، تصویری از خود و پدرش را در فضای مجازی منتشر نموده و این مناسبت را به همه پدران ایرانی تبریک گفته است.

روز پدر بر همه پدر های ایران زمین مبارک

بهرام افشاری، ایفاگر نقش بهتاش در سریال پایتخت تصویری از خود را با عنوان فیلمبراری پایتخت، در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

هوتن صبور، بازیگر فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، با انتشار عکسی تولد نرگس آبیار، کارگردان شناخته شده سینما را تبریک گفت.

رضا صادقی، خواننده موسقی سبک پاپ با انتشار تصویری از خود و علی انصاریان، توضیحاتی را در استوری خود به اشتراک گذاشته و درخواست نموده هر روز روایتی جدید از فوت علی انصاریان در فضای مجازی گفته نگردد.

شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه سریال مناسبتی ماه رمضان را منتشر کرد.

ملیکا زارعی که سال هاست در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می نماید و با نام خاله شادونه شناخته می گردد تصویری از خود را هنگام انجام تست کرونا منتشر کرد.

مژده لواسانی، مجری شناخته شده برنامه های تلویزیونی، تصویر پنهانی ثبت شده از خود را به همراه توضیحاتی در استوری صفحه اش به اشتراک گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 602

به "خاله شادونه دوباره تست کرونا داد، درخواست رضا صادقی پیرامون حواشی فوت علی انصاریان، تصویر جدیدی که بهتاش از پایتخت منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاله شادونه دوباره تست کرونا داد، درخواست رضا صادقی پیرامون حواشی فوت علی انصاریان، تصویر جدیدی که بهتاش از پایتخت منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید