خبرنگاران تردد در جاده های زنجان 147 درصد افزایش داشت

به گزارش پری بلاگ، زنجان - خبرنگاران - جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از 26 اسفند ماه 99 تا 6 فروردین ماه جاری تردد خودرو در مسیرهای ارتباطی این استان در مقایسه با مدت مشابه /26 اسفند 98 تا 6 فروردین 99/ به میزان 147 درصد بیشتر شده بود.

خبرنگاران تردد در جاده های زنجان 147 درصد افزایش داشت

سرهنگ مهدی میناخانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: طی مدت یاد شده، بیشترین تردد خودرو در مسیرهای ارتباطی این استان به آزاد راه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و بیشترین نوع وسایط نقلیه نیز به خودروهای سبک و سواری اختصاص داشت و عوامل پلیس راه به صورت شبانه روز آمد و شد خودروها را کنترل و رصد می کردند تا حوادث رانندگی به حداقل ممکن برسد.

وی گفت: به رغم تلاش بی وقفه و حضور فیزیکی عوامل پلیس راه در مسیرهای ارتباطی این استان به منظور جلوگیری از تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان عبوری، متاسفانه در طی مدت یاد شده پنج نفر از هموطنان در جاده های زنجان به علت وقوع حوادث رانندگی جان باختند و تعدادی نیز مصدوم و به منظور درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

میناخانی، شرح داد: در زمان حاضر شرایط ترافیکی در کلیه مسیرهای ارتباطی این استان عادی و روان است اما پیش بینی می شود در روزهای 12 و 13 فروردین ماه حجم تردد وسایط نقلیه در جاده های زنجان افزایش یابد.

جانشین پلیس راه استان زنجان از کسانیکه که قصد سفر در این روزهایی کرونایی را دارند خواست به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری منحوس از سفرهای غیرضرور به جد خودداری کنند تا پشیمانی و ندامت ببار نیاید.

به گزارش خبرنگاران، برابر آمار پلیس راه استان زنجان، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان در سال 99 به رقم 208 نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال 98 به میزان 19 درصد /50 نفر/ کاهش داشت.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 546

به "خبرنگاران تردد در جاده های زنجان 147 درصد افزایش داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در جاده های زنجان 147 درصد افزایش داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید