خبرنگاران محدودیت های کرونایی در فارس تا 23 آبان ماه 99 تمدید شد

به گزارش پری بلاگ، شیراز-خبرنگاران- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت های کرونایی که از 23 مهر ماه 99 در این استان آغاز شده و تا 23 آبان ماه 99 ادامه خواهد داشت در 36 شهرستان استان تمدید شد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی در فارس تا 23 آبان ماه 99 تمدید شد

عبدالرضا قاسم پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا با آغاز محدودیت های کرونایی، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه های ساختمانی، طرح های عمرانی و اداره ها نیز تشدید شد.

وی ادامه داد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان هایی از جمله دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه هاست که این مراکز باید آموزش های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

معاون استاندار فارس گفت: تا 23 آبان ماه 99، دانشگاه ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده، سالن های سینماها و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی و باشگاه های بدنسازی و برخی رشته های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی های پربرخورد تعطیل هستند.

قاسم پور افزود: بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس، در سراسر استان استفاده از ماسک در اداره ها برای کارکنان و مراجعان الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.

وی افزود: افزون بر این، بر اساس مصوب ستاد یاد شده، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ ها و قهوه خانه ها تا 23 آبان ماه 99 تعطیل شده اند و رستوران ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می دهند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز تا ساعت 24 جمعه 16 آبان ماه 99 ممنوع است و تصمیم گیری در مورد تمدید این ممنوعیت بر عهده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

قاسم پور افزود: در حال حاضر در مبادی ورودی استان فارس از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری می شود.

وی بیان نمود: تعطیلی مترو و خدمات اتوبوس در.ن شهری شیراز نیز تا انتها هفته آینده 23 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 285

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در فارس تا 23 آبان ماه 99 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در فارس تا 23 آبان ماه 99 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید