طراحی ورودی باغ ویلا: سازمان فاوای شهرداری اینترنت پشتیبان باغ کتاب تهران را تأمین کرد

به گزارش پری بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-سازمان فاوای شهرداری تهران با اختصاص ظرفیت تازه و افزایش پهنای باند، اینترنت پشتیبان باغ کتاب تهران را تأمین کرد.

طراحی ورودی باغ ویلا: سازمان فاوای شهرداری اینترنت پشتیبان باغ کتاب تهران را تأمین کرد

جهت دریافت خدمات طراحی ورودی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با توجه به عدم وجود زیرساخت مناسب و فقدان پشتیبانی اینترنت در گذشته، ریسک قطعی اینترنت و اختلال در شبکه باغ کتاب تهران وجود داشت که مانع از سرویس دهی مناسب بود. بدین ترتیب پیرو آنالیز های انجام شده از سوی کارشناسان و با توجه به احتیاج مجوعه باغ کتاب، سازمان فاوای شهرداری تهران اقدام به ایجاد زیرساخت مناسب به وسیله فیبر نوری از دو راستا مجزا به ساختمان باغ کتاب تهران کرد.

لازم به ذکر است؛ با استفاده از پهنای باند اینترنت دیتاسنتر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اینترنت مورد احتیاج به مجموعه باغ کتاب تهران، اختصاص پیدا نموده و احتیاج مجموعه تأمین و سرویس دهی اینترنت بدون قطعی همراه با پشتیبان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1041

به "طراحی ورودی باغ ویلا: سازمان فاوای شهرداری اینترنت پشتیبان باغ کتاب تهران را تأمین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ورودی باغ ویلا: سازمان فاوای شهرداری اینترنت پشتیبان باغ کتاب تهران را تأمین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید