طلوع کیان: نگرانی کادر فنی تیم ملی، مصدومیت ملی پوشان است، مسئله ای بابت برنامه ریزی نداریم

به گزارش پری بلاگ، مربی تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، فرصت کافی برای آماده شدن جهت بازی های آسیایی را خواهد داشت.

طلوع کیان: نگرانی کادر فنی تیم ملی، مصدومیت ملی پوشان است، مسئله ای بابت برنامه ریزی نداریم

علیرضا طلوع کیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل پاس گرگان در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بعد از 5 برد متوالی، شکست خوردیم ولی می شد برنده باشیم چون در همه ست ها از حریف پیش بودیم. ما در این بازی، مشکلاتی در حمله داشتیم و توپ های ما به امتیاز تبدیل نمی شد.

سرمربی تیم والیبال مقاومت یزد ادامه داد: از طرفی این باخت برای تیم ما بد نشد و بازیکنان متوجه شدند که اگر مبارزه نکنند، پیروز نخواهند شد. هدف نخست ما این است که حتماً پلی آف صعود کنیم و در جمع 8 تیم برتر قرار بگیریم. تیم ها در میانه جدول به هم نزدیک هستند و با کسب نتایج مختلف، جایگاه آنها در جدول نیز جابجا خواهد شد. با توجه به فشردگی مسابقات، فرصت تمرین وجود ندارد و ما تنها تلاش می کنیم تا نقاط ضعف خود برطرف کنیم. ما این باخت را فراموش کرده و به بازی های بعدی خود فکر می کنیم.

طلوع کیان در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل هورسان رامسر در هفته بیستم لیگ برتر گفت: جدال با هورسان در یزد، آسان نیست و بازی سنگینی خواهد بود. این تیم در نیم فصل، تقویت شده و با تمام قوا به مصاف ما خواهد آمد. امیدوارم در این مسابقه برنده شویم.

مربی تیم ملی والیبال درباره فصل آینده مسابقات ملی شرح داد: حرف اول و آخر را در این مورد، سرمربی خواهد زد. به نظر من تمام تورنمنت ها مهم است. باید برنامه ریزی کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ملی پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، فرصت کافی برای آماده شدن جهت بازی های آسیایی را خواهد داشت و می تواند با تمام قوا در بازی های آسیایی 2022 شرکت کند.

طلوع کیان در خاتمه گفت: نگرانی کادر فنی تیم ملی در حال حاضر، مصدومیت بازیکنان ملی پوش است و با برنامه ریزی، مسئله ای نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 969

به "طلوع کیان: نگرانی کادر فنی تیم ملی، مصدومیت ملی پوشان است، مسئله ای بابت برنامه ریزی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلوع کیان: نگرانی کادر فنی تیم ملی، مصدومیت ملی پوشان است، مسئله ای بابت برنامه ریزی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید