بازسازی خانه: عمارت دارایی زنجان با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و بازسازی شد

به گزارش پری بلاگ، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، عمارت دارایی زنجان با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و بازسازی شد.

بازسازی خانه: عمارت دارایی زنجان با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: مدت زمان بازسازی طبقه همکف این بنای تاریخی حدود دو ماه مشخص شده بود که پس از انجام فعالیت های بازسازیی، این بنا با کاربری موزه صنایع دستی از آثار خانواده مرحوم رجبعلی مقدم فعالیت خواهد نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه برترین شیوه بازسازی این ساختمان واگذاری به یک سرمایه گذار بخش خصوصی است، اعلام کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای حفظ و نگهداری بعضی بناهای تاریخی مثل عمارت تاریخی دارایی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است. با این اقدام هم زمینه برای فعالیت مالی ایجاد می گردد و هم حفاظت از آثار شرایط مطلوب تری دارد.

او متذکر شد: بناهای تاریخی در قالب واگذاری به بخش خصوصی پس از بازسازی، بهسازی و استحکام بخشی می تواند زمینه ساز اشتغال باشد.

ارجمند گفت: آمادگی داریم در قالب عقد تفاهم نامه های مشارکت با دارندگان خانه های تاریخی و با تأمین اعتبار مورد احتیاج اقدام لازم در راستای بازسازی و احیا را بعمل آوریم.

منبع: همگردی
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1080

به "بازسازی خانه: عمارت دارایی زنجان با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: عمارت دارایی زنجان با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید