ما مسئول تاخیر در آماده سازی ماشین سازی نیستیم

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: ما مسئول تاخیر در آماده سازی تیم نیستیم و همچنان منتظر اقدامات مدیریت قبلی در مورد اجرای تعهدات فی مابین براساس قرارداد منعقد شده هستیم.

ما مسئول تاخیر در آماده سازی ماشین سازی نیستیم

یونس قربانی اظهار کرد: اقدامات و برنامه های مناسبی را برای اعتلای فوتبال آذربایجان و تیم عظیم ماشین سازی در دست اجرا داریم و منتظر تحقق و اجرای تعهدات مدیریت قبلی مبنی بر باز کردن پنجره جابجایی، تسویه بدهی ها و انتقال قطعی باشگاه هستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل جلسه خوبی با نمایندگان آقای زنوزی داشتیم و مقرر شده است که برای برطرف این مسائل اقدام نمایند.

وی گفت: طبق صحبتی که با آقای نورشرق، یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال داشتیم، مقرر شده است که در صورت پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی، همکاری لازم در مورد حل مسائل بازیکنان خارجی انجام گردد تا امکان جذب بازیکنان نو به وسیله تیم ماشین سازی محقق گردد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، قربانی در انتها تاکید نمود: فهرست و اسناد تمامی موارد ذکر شده در اختیار نمایندگان و مسئولان مالکیت قبلی قرار داده شده است و امیدوارم مدیریت قبلی باشگاه به احترام طرفداران عظیم ماشین سازی در این فرصت به جامانده تا انتها جابجایی، اقدامات فوری و لازم را انجام داده، تا بتوانیم تمرینات و آماده سازی تیم عظیمسالان را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 774

به "ما مسئول تاخیر در آماده سازی ماشین سازی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما مسئول تاخیر در آماده سازی ماشین سازی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید