محققان: خطر بستری شدن در بیمارستان با امیکرون یک سوم دلتاست

به گزارش پری بلاگ، نتایج تجزیه و تحلیل محققان انگلیسی نشان می دهد، خطر بستری شدن در بیمارستان بر اثر سویه امیکرون حدود یک سوم دلتا است.

محققان: خطر بستری شدن در بیمارستان با امیکرون یک سوم دلتاست

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، نتایج تجزیه و تحلیل محققان انگلیسی نشان می دهد، خطر بستری شدن در بیمارستان بر اثر سویه امیکرون حدود یک سوم دلتا است.

براساس داده های موجود، بیش از یک میلیون مورد ابتلا به سویه امیکرون در روزها و هفته های اخیر به ثبت رسیده، اما نکته قابل ملاحظه خطر کمتر بستری شدن این افراد در بیمارستان است.

سازمان امنیت بهداشت انگلیس اعلام نموده است که یافته های اولیه بسیار امیدبخش اند؛ با این حال این کشور در حال تجربه افزایش موارد کرونا است که ناشی از نوع بسیار قابل انتقال امیکرون است و با ثبت ابتلای بیش از 189 هزار نفر در روز آدینه رکورد نوی را ثبت کرد.

در حالی که پذیرش در بیمارستان آغاز به افزایش نموده، دولت گفته معتقد است نوع نو خفیف تر از نوع دلتا است و شمار افرادی که احتیاج به ونتیلاتور دارند افزایش نیافته است.

جنی هریس، رئیس اجرایی سازمان امنیت بهداشت انگلیس گفت: آخرین تحلیل نتیجه ای امیدبخش داشت و حاکی از آن بود که خطر بستری شدن مبتلایان به سویه اومیکرون نسبت به مبتلایان سویه های دیگر نسبتا کمتر است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 944

به "محققان: خطر بستری شدن در بیمارستان با امیکرون یک سوم دلتاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان: خطر بستری شدن در بیمارستان با امیکرون یک سوم دلتاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید