تور دبی ارزان: معرفی هواپیمایی امارات

به گزارش پری بلاگ، آشنایی با هواپیمایی امارات | Emirates Airlines

هواپیمایی امارات یک ایرلاین مشهور و معتبر متعلق به کشور امارات متحده عربی است. دفتر مرکزی این شرکت در دبی قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی دبی به عنوان قطب اصلی این ایرلاین فعالیت می نماید. هواپیمایی امارات بزرگ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه و یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی در دنیا است. امارات به مقاصد مختلف در دنیا پرواز مستقیم دارد و بسیاری از افراد به علت کیفیت بالای خدمات سعی می نمایند بلیط هواپیمای امارات را تهیه نمایند. در ادامه قصد داریم به معرفی هواپیمایی امارات بپردازیم و با این ایرلاین بین المللی بیشتر آشنا شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور دبی ارزان: معرفی هواپیمایی امارات

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اطلاعات کلی

شرکت هواپیمایی امارات (Emirates air line) با کد یاتا EK ایرلاینی بین المللی در کشور امارات متحده عربی است. این ایرلاین در سال 1985 افتتاح شد و فعالیت خود را با دو فروند هواپیما شروع کرد. هواپیمایی امارات روز به روز ناوگان هوایی خود را توسعه داد و امروزه یکی از بزرگ ترین ناوگان های هواپیمایی شامل بوئینگ 777 و ایرباس ای 380 را در جهان دارد. امارات در هفته بیش از 3600 پرواز مستقیم به 140 شهر در 81 کشور جهان انجام می دهد. این شرکت از نظر تعداد جابجایی مسافر در رده چهار در جهان قرار گرفته است. هواپیمایی امارات با پرواز مستقیم از دبی به اوکلند، برای مدتها عنوان طولانی ترین پرواز مستقیم و بدون توقف را در اختیار داشت. تا آنکه قطرایرویز نیز پرواز دوحه به اوکلند خود را راه اندازی کرد.

ناوگان هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات ناوگانی بسیار مدرن و جوان دارد و تماما از هواپیماهای بوئینگ پهن پیکر و ایرباس تشکیل شده است. طبق آخرین آمار سال 2017، هواپیمایی امارات 100 فروند هواپیمای ایرباس ای 380 در ناوگان خود دارد و 42 فروند دیگر نیز سفارش داده است. از این نظر، بزرگ ترین مصرف نماینده این مدل هواپیمای مجهز به شمار می رود. بعلاوه با بیش از 130 فروند هواپیمای بوئینگ 777 بزرگ ترین مشتری این مدل هواپیما نیز محسوب می گردد.

کلاس پروازی

هواپیمایی امارات در سه کلاس پروازی فرست کلاس، تجاری یا بیزنس کلاس (Business) و مالی یا اکونومی (Economy) به مسافران خدمت رسانی می نماید.

  • پرواز فرست کلاس امارات

در پروازهای فرست کلاس امارات بهترین خدمات به مسافران ارائه می گردد و همه چیز مثل یک هتل پنج ستاره است. مسافران در این پرواز می توانند از سوئیت های اختصاصی استفاده نمایند، از دوش و خدمات اسپای هواپیماهای ایرباس ای 380 لذت ببرند، هر زمان که دلشان خواست غذایشان را سفارش بدهند و در سالن استراحت ویژه هواپیما خود را سرگرم نمایند. در این پرواز بسته ای شامل لوازم بهداشتی و آرایشی از برند مشهور بولگاری به مسافران هدیه می گردد. مسافران در طول پرواز می توانند از بین بیش از 3000 برنامه یکی را به دلخواه انتخاب نمایند و در مانیتورهای بزرگ روبروی خود دیدن نمایند.

  • پرواز بیزنس کلاس امارات

پرواز بیزنس کلاس امارات نیز بهترین خدمات را به مسافرانی که در سفر کاری و تجاری هستند ارائه می نماید. تمام امکانات و تسهیلات رفاهی برای استراحت و پروازی آرام و آسوده در اختیار مسافران قرار می گیرد. هواپیماهای بوئینگ 777-300 که در این پرواز استفاده می شوند بسیار جادار هستند و فضایی اختصاصی برای هر مسافر ایجاد می نمایند. جایگاه های داخل کابین بزرگ و جادار هستند و از فضای داخلی ماشین های اسپرت الهام گرفته شده اند. این جایگاه ها از چرم خاکستری فراوری شده اند و قسمتی برای قرار دادن پاها در آن ها تعبیه شده است. طراحی ارگونومیک منحصربفرد این جایگاه ها باعث می گردد بدن در راحت ترین شرایط قرار بگیرد. در پرواز بیزنس کلاس مسافران می توانند از منوی ویژه هواپیمایی امارات به دلخواه انتخاب نمایند. تمامی غذاها به وسیله سرآشپز های مجرب امارات و از بهترین مواد غذایی تهیه می شوند. مانیتورهای روبروی جایگاه امکان دیدنی برنامه های مجذوب کننده و فیلم های روز جهان را برای مسافران فراهم می نماید. در این نوع پرواز نیز کیت لوازم بهداشتی و آرایشی ویژه ای از برند مشهور ایتالیایی بولگاری به مسافران هدیه می گردد تا در طول سفر بهترین احساس را داشته باشید.

  • پرواز اکونومی امارات

در پروازهای اکونومی این ایرلاین نیز خدمات و امکانات رفاهی ویژه ای به مسافران ارائه می گردد. در این پروازها نیز مسافران می توانند از بین بیش از 3000 فیلم، موسیقی و بازی به دلخواه انتخاب نمایند و در طول سفر سرگرم شوند. بعلاوه در کلیه پروازهایی که به وسیله هواپیماهای بوئینگ 777 و ایرباس ای 380 انجام می گردد اینترنت وای فای و امکان شارژ موبایل به وسیله جایگاه وجود دارد. به لطف خدمات رومینگ در طول سفر نیز می توانید تماس تلفنی برقرار کنید و با جهان در ارتباط باشید. در پرواز اکونومی نیز می توانید از منوی خوشمزه امارات انتخاب کنید. بعلاوه اگر غذای خاص رژیمی احتیاج دارید می توانید هواپیمایی امارات را از قبل آگاه کنید. غذاهایی که در پروازهای امارات سرو می شوند مرتبط با نوع مقصد هستند و می توانید قبل از رسیدن به مقصد با آشپزی خاص آن منطقه آشنا شوید.

کیترینگ و غذای هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات در سال های اخیر همواره جزء بهترین و بهترین ایرلاین های جهان بوده است و این کیفیت را علاوه بر خدمات و امکانات رفاهی، مدیون غذاهای خوشمزه و باکیفیتی است که سرو می نماید. در پروازهای امارات کلیه منوها به وسیله سرآشپزهای مجرب و بین المللی امارات تهیه می شوند که بارها به همین علت پیروز به کسب جوایز شده اند. در طول پروازهای کوتاه با اسنک های خوش طعم و نوشیدنی گرم وسرد از مسافران پذیرایی می گردد. در پروازهای طولانی مدت و بین قاره ای نیز طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی به مسافران ارائه می گردد. غذاهای امارات آنقدر متنوع است که هر ذائقه ای را راضی می نماید، در پروازها نوع مبدا و مقصد در نظر گرفته می گردد و غذاهای متناسب با ذائقه مسافران تهیه می گردد. بعلاوه اگر مسافران احتیاج به غذاهای خاص رژیمی، گیاهی و غیره دارند می بایست تا 24 ساعت قبل از پرواز به هواپیمایی امارات اطلاع دهند تا غذایی متناسب با رژیم غذایی خود داشته باشند. غذاهای حلال، بدون کلسترول، بدون کالری، غذای مخصوص افراد دیابتی، بدون گلوتن، غذای خام خواران و گیاهخواران و … همگی جزء طیف متنوع منوی غذاهای خاص هواپیمایی امارات هستند. بعلاوه برای بچه ها نیز غذاهای ویژه و هیجان انگیزی سرو می گردد.

منبع: emirates.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 976

به "تور دبی ارزان: معرفی هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: معرفی هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید