نظر تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب آهن در خانه

به گزارش پری بلاگ، سرمربی ذوب آهن می گوید ما در خانه باید صبورتر بازی کنیم و علت نتیجه نگرفتن ما این است که بازیکنان می خواهند زود به گل برسند.

نظر تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب آهن در خانه

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار یک شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: یکی از مهم ترین بازی های فصل مان بازی مفابل فجرسپاسی است. اگر بتوانیم فردا پیروز شویم در ادامه باید با تیم های بالای جدول رقابت کنیم و اگر نتوانیم باید با تیم های پایین جدول رقابت کنیم. بازیکنان را توجیه کردیم و می دانیم چه بازی مهمی در پیش دارند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم اما بازی سختی را داریم و تیم فجر بسیار با برنامه بازی می نماید. تا حدودی توانستیم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی را از جانب هر دو تیم ببینیم و برنده بازی باشیم. ما زمان زیادی برای کارهای تاکتیکی نداریم و بیش تر سعی می کنیم از نظر ذهنی تیم را آماده کنیم. کیفیت بازی کردن ما بسیار مهم است و با این کیفیت حتی مقابل پرسپولیس می توانستیم دست پر بیرون بیاییم. اگر بتوانیم موقعیت خلق کنیم پیروز از زمین خارج می شویم. امیدوارم فردا این مشکل حل گردد.

تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب آهن در خانه بیان نمود: در خانه باید صبورتر بازی کنیم. ما دوست داریم سریع گل بزنیم و به خاطر عجله کردن این مساله به ما ضربه زده است و امیدوارم فردا روز کم اشتباه ما باشد و اشتباهات زیادی نداشته باشیم. خداراشکر همه بازیکنان هم آماده هستند و محروم یا مصدومی داریم.

به گزارش خبرنگاران، تقابل دو تیم ذوب آهن و فجرسپاسی در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا (دوشنبه) ساعت 16:15 دقیقه در استادیوم فولادشهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 982

به "نظر تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب آهن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب آهن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید