همه چیز درباره فصل دوم سریال The White Lotus

به گزارش پری بلاگ، سریال نیلوفر سفید (The White Lotus) در سال گذشته میلادی از شبکه اچ بی او پخش شد و توانست در مراسم امی 10 جایزه را بدست بیاورد و موفقیت بسیار بزرگی را برای سازندگان رقم بزند. حالا نیز طرفداران منتظر فصل دوم این سریال هستند. در ادامه همراه با ما باشید.

همه چیز درباره فصل دوم سریال The White Lotus

همانطور که در فصل اول سریال نیلوفر سفید گروهی از خانواده های ثروتمند تعطیلات خود را در تفرجگاهی لوکس سپری می نمایند، در فصل دوم نیز گروهی تازه از مهمانان در تفرجگاهی دیگر در سیسیلی ایتالیا ماجراجویی ای تازه را رقم می زنند. همانند فصل اول، فصل دوم نیز به نویسندگی مایک وایت (Mike White) است.

داستان فصل دوم سریال The White Lotus

همانطور که در بالا ذکر شده بود، فصل دوم سریال نیلوفر سفید داستان کاراکترهای تازه ای را دنبال می کند که در تفرجگاهی لوکس و تماشایی در سیسیلی ایتالیا ساکن هستند. خانواده های مختلفی به دلایل مختلفی به این تفرجگاه آمده اند و سعی دارند تعطیلات خودشان را پشت سر بگذرانند. با این حال، رویدادهایی باعث می گردد که مسیر آن ها با یکدیگر برخورد کند.

بازیگران فصل دوم سریال The White Lotus

شبکه اچ بی او در سال 2021 میلادی گفت که سریال نیلوفر سفید یک اثر آنتولوژی خواهد بود و این به معنای آن است که هر کدام از فصل های این سریال روی داستان و کاراکترهای متفاوتی تمرکز دارد. همین نیز باعث شده تا بسیاری از بازیگرانی که در فصل اول حضور داشتند ، در فصل دوم سریال نیلوفر سفید نباشند.

با این حال، جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge) و جان گریس (Jon Gries) تنها بازیگران فصل اول هستند که قرار است بار دیگر نقش زن و شوهری را در فصل دوم به تصویر بکشند. این زوج به هنگام اقامت خود در تفرجگاهی در هاوایی در فصل اول دیده شدند و حالا نیز تعطیلاتی را در سیسیلی ایتالیا می گذرانند.

آن ها سعی دارند تا برای اینکه رابطه خودشان را بهتر نمایند، تعطیلاتی را در تفرجگاهی لوکس در سیسیلی سپری نمایند و پیوندشان را قوی تر نمایند. با این حال، حضور دستیار شخصی تانیا به نام پورتیا با بازی هیلی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) یکی از دلایلی است که باعث می گردد رابطه بین این زوج متزلزل گردد.

علاوه بر این افراد، دو دوست دانشگاهی به نام کامرون بیبکوک با بازی تئو جیمز (Theo James) و ایثن اسپیلر با بازی ویل شارپ (Will Sharpe) تصمیم می گیرند تا به همراه همسران خودشان به نام دافنه با بازی مگان فاهی (Meghann Fahy) و هارپر استیلر با بازی آبری پلازا (Aubrey Plaza) و برای جشن گرفتن موفقیت های تجاری خودشان به اینجا سفر نمایند. با اینکه آن ها برای جشن به اینجا آمده اند اما به نظر می رسد که تنش ها و کشمکش هایی بین آن ها وجود دارد.

در این میان نیز سه نسل از یک خانواده تصمیم می گیرند تا سفری مردانه و مجردی به سیسیلی داشته باشند که شامل پدربزرگ به نام برت دی گراسو با بازی اف موری آبراهام (F. Murray Abraham)، پدر به نام دومینیک با بازی مایکل ایمپریولی (Michael Imperioli) و پسر به نام آلبی با بازی آدام دی مارکو (Adam DiMarco) است.

کوئنتین با بازی تام هالندر (Tom Hollander) و خواهر زاده اش به نام جک با بازی لئو وودوال (Leo Woodwall) نیز از جمله دیگر افرادی هستند که برای گذراندن اوقات خوش به سیسیلی آمده اند. میا با بازی بئاتریس گرانو (Beatrice Grannò) و لوسیا با بازی سیمونا تاباسکو (Simona Tabasco) نیز دو ساکن محلی هستند که قرار است آخر هفته را در تفرجگاه سپری نمایند. سابرینا امپاسیاتور (Sabrina Impacciatore) نیز دیگر بازیگر فصل دوم سریال نیلوفر سفید به شمار می رود که نقش مدیر تفرجگاه نیلوفر سفید در سیسیلی ایتالیا به نام والنتینا را بازی می کند.

آیا فصل سوم سریال The White Lotus ساخته می گردد؟

در حال حاضر، شبکه اچ بی او به صورت رسمی ساخت فصل سوم سریال نیلوفر سفید را تایید نکرده است. با این حال، با توجه به موفقیت این سریال می توان انتظار داشت که فصل سوم آن نیز با داستان و کاراکترهای تازه ای ساخته گردد. خالق سریال یعنی مایک وایت نیز اخیرا در مصاحبه ای گفته که او موافق ادامه این سریال با فصل های بیشتر است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال The White Lotus

همانند فصل اول سریال نیلوفر سفید، فصل دوم سریال نیز از شبکه اچ بی او و سرویس آنلاین اچ بی او مکس پخش می گردد. فصل دوم هفت قسمت دارد که در طی یک هفته و هر روز یک قسمت از آن پخش خواهد شد. شروع پخش فصل دوم سریال نیلوفر سفید از تاریخ 30 اکتبر سال 2022 میلادی (یکشنبه 8 آبان 1401) است.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1152

به "همه چیز درباره فصل دوم سریال The White Lotus" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره فصل دوم سریال The White Lotus"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید