واکنش معاون اداره کل ورزش خوزستان به برگزاری دوره های آموزشی غیرمجاز

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تنها هیات های ورزشی با هماهنگی بین فدراسیون و اداره کل ورزش مجاز به برگزاری دوره های آموزشی هستند و اگر غیر از این نیز فردی اقدام به برگزاری دوره آموزشی کند، از نظر ما آن دوره منسوخ بوده و جایگاهی ندارد و گواهینامه صادر نیز غیرقانونی است.

واکنش معاون اداره کل ورزش خوزستان به برگزاری دوره های آموزشی غیرمجاز

ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگاران، در واکنش به فراخوان ثبت نام برگزاری یک دوره آموزش عملی حرکات دمبل و هالتر بدنسازی در اهواز، اظهارکرد: متاسفانه بعضی افراد به صورت غیرقانونی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نمایند، در حالی که هیات های ورزشی با اخذ مجوز از فدراسیون های مربوطه و مرکز آموزش اداره کل ورزش استان، برگزار نماینده دوره های آموزشی هستند. پس اگر غیر از این نیز فردی اقدام به برگزاری دوره آموزشی کند، از نظر ما آن دوره منسوخ بوده و جایگاهی ندارد. همچنین مطابق با آیین نامه وزارت ورزش، گواهینامه های صادره غیرقانونی است و اعتباری نخواهد داشت.

وی بیان نمود: پیش از این نیز دوره های این چنینی در استان برگزار شده بود که البته برخورد کردیم و اعلام هم نموده بودیم که چنین دوره هایی غیرقانونی است. اکنون نیز مطمئنا برخورد لازم را خواهیم داشت. ضمن این که از مربیان و جامعه ورزش می خواهم که در این دوره های آموزشی ثبت نام ننمایند و مسئولیت اتفاقاتی هم که رخ می دهد، با مسئول برگزاری دوره است و حتما فرد برگزارنماینده به مراجع قضایی و ذیصلاح معرفی خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید نمود: آموزش برای ما امری بسیار حیاتی و مهم است و مطمئنا اجازه دخل و تصرف غیرقانونی با القاب و عناوین مختلف در این حوزه را نمی دهیم. بازهم تاکید می کنم که دوره های آموزشی حتما باید با هماهنگی هیات های ورزشی بین فدراسیون و اداره کل ورزش باشد. بنابراین توصیه می کنم افراد به دوره هایی که زیر نظر هیات ها نیستند، اعتماد ننمایند و ثبت نامی صورت نگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 556

به "واکنش معاون اداره کل ورزش خوزستان به برگزاری دوره های آموزشی غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون اداره کل ورزش خوزستان به برگزاری دوره های آموزشی غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید