وزیر استقلالی نمی خوایم، نمی خوایم!

به گزارش پری بلاگ، داستان پیچیده شده؛ پرسپولیسی ها که تا همین چند روز پیش متهم به این بودند که حمایت های وزیر ورزش شامل حالشان می شود حالا علیه وزیر ورزش شعار سر می دهند و می خواهند او استیضاح شود.

وزیر استقلالی نمی خوایم، نمی خوایم!

شرایط در باشگاه سرخ تهرانی به حالت قرمز درآمده؛ آن ها بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت از قطر، با سیل اتفاقات غیره منتظره روبرو شده اند؛ بازیکنان این باشگاه که ادعای حرفه ای بودن می کنند تمرینات را تحریم کرده اند و می خواهند تکلیف پول هایشان مشخص شود.

مربی هم که از رقم قرارداد پایینش می نالد، هر روز به بهانه ای بحث مدیریت ضعیف را پیش می کشد تا هواداران را به زعم خودش متوجه اصل داستان کند. معضل بزرگتر هم که پابرجاست؛ پول برانکو، سرمربی سابق داده نشده تا یک روز خبر برسد پرسپولیس لیگ جدید را با 6 امتیاز جریمه شروع می کند و روز دیگر هم خبر سقوط این تیم به دسته پایین تر به گوش برسد.

حالا هم که داستان تازه تری شکل گرفته و دو بازیکن کلیدی این تیم ساز جدایی کوک کرده اند؛ بشار رسن، رقم درشت تیم های قطری را به حضور در باشگاه پرسپولیس و بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ترجیح می دهد و شجاع خلیل زاده هم که از تبعیض به وجود آمده بین خودش و سایر پرسپولیسی ها شاکی است قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است.

حاصل این اتفاقات عجیب و غریب دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس هم مسیری را بروند که یکی دو هفته قبل هواداران استقلال تجربه اش کرده اند! آن ها امروز جلوی مجلس تجمع کرده اند و شبیه شعار هایی را می دهند که هواداران تیم آبی سرمی دادند. عجیب ترین شعار، اما این است که وزیر استقلالی نمی خوایم نمی خوایم! به زعم آن ها وزیر ورزش هرچه توانسته در این مدت به استقلال کمک کرده و دیگر فرزندش یعنی پرسپولیس را به حال خود رها کرده است.

پرسپولیسی ها از این شاکی هستند که چطور پول دیاباته ومیلیچ مهیا می شود، ولی پول برانکو که نزدیک به دو سال از آن می گذرد فراهم نمی شود؟ به زعم این عده از هواداران عصبانی، وزیر ورزش بجای اینکه هوای تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد به فکر رقیب است تا به قوی تر شدن آن ها کمک کند.

این ها پارادوکس فوتبالی است؛ هوادران استقلال مدت ها است وزیر ورزش و پسرش را متهم به جانبداری از پرسپولیس کرده و حتی قهرمانی های باشگاه رقیب را هم زیر سوال می برند. استقلالی ها وقتی دیدند صدایشان به جایی نمی رسد راهی مجلس شدند تا در دیدار با کنندگان مجلس از قرمزبودن وزیر بگویند و گلایه کنند که تیمشان نادیده گرفته شده است.

پرسپولیسی ها، اما مجلسی را هم مورد سرزنش قرار داده اند که چطور کننده های خانه ملت باید با استقلالی ها در مجلس جلسه بگذارند؟ مگر مجلس باشگاه شده که صدای هواداران و پیشکسوتان یک تیم فقط شنیده می شود؟

حالا قریب به 48 ساعت بعد از آن اعتراض ها، خودشان دست به کار شده اند و جلوی ساختمان مجلس تجمع کرده اند؛ می خواهند وزیر استقلالی استیضاح شود تا فراموش نکند پایتخت تیم مطرح دیگری به اسم پرسپولیس هم دارد! جالب آنکه یکی دو کننده مجلس هم وعده داده اند اگر ظرف مدت کوتاهی مسائل دو باشگاه برطرف نشود آن وقت وزیر باید استیضاح شود؛ سوال، اما این است کدام وزیر باید استیضاح شود: وزیر پرسپولیسی یا وزیر استقلالی؟

منبع: فرارو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 278

به "وزیر استقلالی نمی خوایم، نمی خوایم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر استقلالی نمی خوایم، نمی خوایم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید