شرایط امتحانات سرانجام ترم دانشگاه ها نگران کننده است

به گزارش پری بلاگ، علی اکبر صفوی گفت: شرایط امتحانات پایان ترم دانشگاه ها با توجه به شدت گرفتن اختلال در سامانه ها نگران کننده است.

شرایط امتحانات سرانجام ترم دانشگاه ها نگران کننده است

خبرنگاران- رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی وزارت علوم درباره شرایط زیرساخت های آموزش دانشگاه های کشور برای امتحانات خاتمه ترم گفت: بخشی از زیرساخت های آموزش مجازی مربوط به دانشگاه هاست که با وجود مسائل مالی در این زمینه توانسته اند شرایط خود را ساماندهی کنند.

رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی وزارت علوم می گوید: بخش دیگری از زیرساخت های آموزش مجازی مربوط به کشور یعنی سرویس دهندگان اینترنت و شبکه داخلی است.

صفوی تاکید کرد: اختلالات شبکه و کندی اینترنت در آموزش های مجازی در ترمی که گذشت نسبت به ترم های گذشته شدت گرفت و این موضوع برای برگزاری امتحانات خاتمه ترم نگران کننده است و خواهشمندم که وزارت ارتباطات در این زمینه حمایت های لازم را انجام دهد تا دانشجویان با خیال راحت در آزمون ها شرکت کنند.

رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی وزارت علوم ادامه داد: بسیاری از شغل ها به سرعت خوب اینترنت، وابسته است و باید در این زمینه بستر شبکه و اینترنت تقویت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 952

به "شرایط امتحانات سرانجام ترم دانشگاه ها نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط امتحانات سرانجام ترم دانشگاه ها نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید