پذیرش مسافر در فرودگاه های مازندران 48 درصد رشد یافت

به گزارش پری بلاگ، مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به افزایش پروازها در فرودگاه ساری، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، پذیرش مسافر در فرودگاه های استان رشد 48 درصدی داشته است.

پذیرش مسافر در فرودگاه های مازندران 48 درصد رشد یافت

خبرآنلاین: سعدالله وطن خواه گفت: در ششماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع، در آمار مسافر اعزام و پذیرش شده 43 درصد و تعداد پرواز اجرا شده 48درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه با فروکش کردن فشار کرونا اقبال مردم به مسافرت بویژه مسافرتهای هوایی افزایش یافته اضافه نمود : علیرغم محدودیتهای اعمال شده در قالب پروتکلها و دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت در پذیرش مسافر ، آمارها از افزایش مسافرت و استقبال بیشتر مردم نسبت به سال گذشته از سفرهای هوایی نشان می دهد.

مدیرکل فرودگاههای استان، تعداد پروازها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در شش ماه اول سال را 2016 پرواز و مقدار مسافر اعزام و پذیرش شده را در این مدت 132/658 نفر خاطرنشان کرد که رشد 78درصد در آمار پروازها و 64 درصدی در آمار مسافر درپی داشته است .

بعلاوه در نیمه اول امسال تعداد 14788 مسافر در قالب 400 پرواز از فرودگاه شهدای رامسر و تعداد 7291 مسافر در قالب 1500 مسافر از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت کرده اند.

وطن خواه از راه اندازی پرواز در جهت کیش - رامسر - کیش از اواخر شهریور و کیش - نوشهر - کیش از نیمه دوم مهرماه اطلاع داد و گفت : بر اساس پیگیری های مسئولین استانی و درخواست از جانب مردم و متولیان گردشگری استان، پروازها در جهت کیش برنامه ریزی شده و در صورت استقبال وتقاضای مردم،افزایش خواهد داشت .

در حال حاضر از فرودگاههای استان بعنوان دروازه های هوایی استان هرهفته پرواز در جهت های مختلف ازجمله تهران - مشهد - اصفهان - تبریز - بندرعباس - شیراز - اهواز - کیش و عسلویه دایر است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 835

به "پذیرش مسافر در فرودگاه های مازندران 48 درصد رشد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافر در فرودگاه های مازندران 48 درصد رشد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید