چگونه داستان طنز بنویسم؟

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران/خوزستان واحد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان کارگاه آموزش داستان نویسی در حوزه طنز را با حضور احمد عربلو، نویسنده و طنزپرداز کشور، به صورت مجازی برگزار می نماید.

چگونه داستان طنز بنویسم؟

به همت واحد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این استان، کارگاه مجازی آموزش داستان نویسی، به وسیله احمد عربلو، نویسنده و طنزپرداز کشور با موضوع چگونه داستان طنز بنویسم؟ به عنوان پیش احتیاج حضور نوجوانان خوزستانی در دومین مهرواره سراسری داستان آفرینش و ارتقای مهارت داستان نویسی آنان، روز سه شنبه 27 مهر 1400 ساعت 16 تا 18 در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

این کارگاه آخرین جلسه از سلسله جلساتی است که تحت عنوان کارگاه های پیش احتیاج دومین مهرواره سراسری داستان آفرینش به وسیله استادان کشوری در کانون خوزستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران براساس اعلام کانون پرورش فکری، پیش از این کارگاه های آشنایی با داستان کوتاه، سوژه یابی و شخصیت پردازی و طرح و توصیف در داستان، به وسیله استادانی چون علی خانمرادی از ایلام، فردین کوراوند از خوزستان و زهرا غلامی از استان مرکزی برگزار گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 847

به "چگونه داستان طنز بنویسم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه داستان طنز بنویسم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید