کدام استارت آپ های حوزه پسماند و محیط زیست در بیست و نهمین رویداد دوشنبه های استارت آپیحضور داشتند؟

به گزارش پری بلاگ، رویداد دوشنبه های استارت آپی با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 14 استارت آپ در حوزه پسماند و محیط زیست برگزار گشت.

کدام استارت آپ های حوزه پسماند و محیط زیست در بیست و نهمین رویداد دوشنبه های استارت آپیحضور داشتند؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، طی این رویداد استارت آپ ها ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و نیاز های سرمایه گذاری خود را به شتاب دهنده های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

پایا فرآیند صنعت سازان مرآت

استارت آپ پایا فرآیند صنعت سازان مرآت اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام تولید همزمان انرژی و کود آلی از پسماندهای آلی شهری با ظرفیت1000 کیلو پسماند آلی معرفی کرد. ویژگی این محصول امکان نصب در مجاورت منطقه ها شهری، تولید انرژی و کود آلی با کیفیت، استفاده از مدل مالی نو در قرارداد، بومی سازی 100 درصد و حل مشکل شیرابه و بو است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 3 میلیارد و 370 میلیون تومان است.

فرآیند پردازش البرز

استارت آپ فرآیند پردازش البرز دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام طرح بازیافت کادمیوم، نیکل و روی از ضایعات صنایع روی معرفی کرد. ویژگی این محصول طراحی فرآیند بر پایه استفاده از امکانات موجود در کشور و بر اساس آنالیز خاص پسماندها، استفاده از فرآیندهای سبز، استحصال تمام محتوای فلزی پسماند و تولید محصولات قابل فروش و نقد است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 5 میلیارد تومان است.

فراشتاب کیان آریا

استارت آپ فراشتاب کیان آریا هم سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام سامانه مدیریت هوشمند پسماند در مراکز صنعتی، تجاری، درمانی، فرهنگی و اجتماعی بزرگ مقیاس معرفی کرد. این نوع سامانه به این شکل جامع و کاربردی در ایران وجود نداشته و قابلیت رصد کلیه مراحل مدیریت پسماند در داخل مجموعه ها را داشته و اصلاحات لازم را پیشنهاد و خروجی آن در قالب برنامه آفیس خواهد بود. کیفیت این مجموعه بسیار بالا بوده و هم در قالب برنامه موبایلی و هم تحت وب قابل عرضه است. سرمایه مورجهانز یک میلیارد و 420 میلیون تومان است.

رایان پلیمر آرتا

استارت آپ رایان پلیمر آرتا هم چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد بود که محصول خود را با نام تولید پلیمر زیست تخریب پذیر پلی لاکتیک اسید از ضایعات کشاورزی معرفی کرد. ویژگی این محصول قیمت تقریباً یکسان با پلیمرهای پتروشیمیایی، حفظ محیط زیست، سازگاری با قوانین محیط زیستی منع کننده استفاده از پلاستیک های زیست تخریب ناپذیر، راحتی فرآوری محصول بدون نیاز به تغییر ماشین آلات و تجهیزات تبدیلی و قابلیت کمپوست شدن محصول با امکانات کمپوست موجود و رایج است. سرمایه مورجهانز 10 این استارت آپ میلیارد تومان است.

زلال سازان جلودار

استارت آپ زلال سازان جلودار هم پنجمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام تصفیه پیشرفته شیرابه زباله ها معرفی کرد. ویژگی این محصول کنولوژی بالا، ایده نو و انحصاری و مجری متخصص است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 23 میلیارد تومان است.

اکسیر پویش دیبا

استارت آپ اکسیر پویش دیبا هم ششمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با نام بازیافت ضایعات صنعت MDF و تبدیل آن به ماده اولیه با کیفیت مشابه نمونه اولیه معرفی کرد. ویژگی این محصول جلوگیری از ورود ده ها هزار تن زباله غیر قابل بازیافت به محیط زیست، جلوگیری از بروز بیماری های خطرناک مانند سرطان در اثر کاربری نابه جا و جلوگیری از واردات ده ها هزار تن ماده خام MDF است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 1.5 میلیارد تومان است.

ژئوکان

استارت آپ ژئوکان هفتمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام طرح مقابله با پدیده ریزگرد با استفاده از روش های بایو، بایوپلیمر و ژئوپلیمر معرفی کرد. ویژگی این محصول پتانسیل اجرایی طرح مذکور برای مقابله با پدیده گردوغبار در ایران و سایر کشورهای جهان به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس و منطقه است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 3 میلیارد تومان است.

شهر سبز مانا- تفکیکان

استارت آپ شهر سبز مانا- تفکیکان هم هشتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد است که محصول خود را با نام اپلیکیشن تفکیکان (راه حل هوشمند بازیافت) معرفی کرد. ویژگی این محصول این است که تولیدکنندگان ضایعات و پسماند قابل بازیافت با استفاده از پلتفرم تفکیکان امکان ثبت سفارش فروش و تخلیه آنها از مبدا را خواهند داشت و به ازای میزان مشارکت به آنها پاداش های نقدی و غیرنقدی پرداخت می شود. این عمل ضمن افزایش سهم تولیدکنندگان از کیک اقتصاد پسماند، موجب کاهش دفن مستقیم پسماندها و در بلند مدت کاهش آلودگی های آب و خاک می شود. از سویی دیگر موجب اشتغال افراد فعال در حوزه خرید ضایعات و بازیافت و تقکیک از مبدا به جای تخلیه از مخازن می شود. همچنین مراکز تخصصی بازیافت امکان خرید مستقیم این ضایعات را از فروشنده خواهند داشت. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 2 میلیارد تومان است.

نوآوران زیست بنیان آویسا

استارت آپ نوآوران زیست بنیان آویسا هم نهمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام تولید کود بیوچار کربن اکتیو و زغال بریکت از باگاس نیشکر و پسماندهای کشاورزی معرفی کرد. ویژگی این محصول قیمت پایین تر از رقبا، کیفیت بالاتر و دوستدار محیط زیست بودن است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 20 میلیارد تومان است.

پترو فرآیند پلیمر

استارت آپ پترو فرآیند پلیمر هم دهمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست است که محصول خود را با نام تبدیل کننده زباله های پلاستیکی به بنزین و گازوئیل معرفی کرد. ویژگی این محصول ساخت واحد تولیدی بنرین گازوئیل بر مبنای خوراک ضایعات پلیمری با نرخ تبدیل 80 درصد و IRR 100 درصد است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 30 تا 100 میلیارد تومان است.

هوشمند تجهیز آب شریف

استارت آپ هوشمند تجهیز آب شریف هم یازدهمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام حکمرانی هوشمند مدیریت مصرف آبیاری معرفی کرد. ویژگی این محصول ساخت نمونه آزمایشگاهی و انجام تست مبانی فنی، ساخت MPV، شرکت در همایش ها و نمایشگاه های تخصصی صنعت آب و انتخاب به نام طرح منتخب (کارون کاپ، ایده های احیای دریاچه ارومیه، پژوهش برتر وزارت نیرو، جشنواره ملی آب و آما و ...) است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 9 تا 11میلیارد تومان است.

مهندسی ناب اندیش بنیان

استارت آپ مهندسی ناب اندیش بنیان هم دوازدهمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد بود که محصول خود را با نام طراحی، ساخت و ارزیابی تجهیزات تبدیل پسماندهای پلاستیکی به سوخت و مواد با ارزش افزوده بالا معرفی کرد. ویژگی این محصول استفاده از حداکثر ارزش ذاتی پسماند و پایین آوردن هزینه با استفاده از تجهیزات موردنظراست. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 34 میلیارد تومان است.

اکسیر پویش دیبا

استارت آپ اکسیر پویش دیبا هم سیزدهمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام کیسه زباله با قابلیت جذب و خنثی سازی شیرابه های خانگی و بیمارستانی معرفی کرد. ویژگی این محصول جلوگیری از ورود میلیون ها لیتر شیرابه به محیط زیست، جلوگیری از رها شدن غیر استاندارد شیرابه بیمارستانی، مشارکت مردم در مدیریت پسماند و جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و خاک است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ سه میلیارد و 200 میلیون تومان است.

فناوری اطلاعات رجاء

استارت آپ فناوری اطلاعات رجاء هم آخرین و چهاردهمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه پسماند و محیط زیست بود که محصول خود را با نام سامانه جامع صنعت سبز معرفی کرد. ویژگی این محصول مشاوره و مجری فناوری اطلاعات در بانک های ملت، سپه و تجارت، مشاوره و مجری زیر ساخت امنیت در سازمان امور مالیاتی، سازمان ملی استاندارد، سازمان بیمه سلامت، مشاور و مجری فناوری اطلاعات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیمه ما است. سرمایه مورجهانز این استارت آپ 5.5 میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 778

به "کدام استارت آپ های حوزه پسماند و محیط زیست در بیست و نهمین رویداد دوشنبه های استارت آپیحضور داشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام استارت آپ های حوزه پسماند و محیط زیست در بیست و نهمین رویداد دوشنبه های استارت آپیحضور داشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید