کلوپ: درس های زیادی از این فصل گرفتیم

به گزارش پری بلاگ، سرمربی لیورپول از کسب رده سوم لیگ برتر بعد از یک فصل سخت ابراز خوشحالی کرد.

کلوپ: درس های زیادی از این فصل گرفتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، تیم فوتبال لیورپول انگلیس با درخشش سادیو مانه توانست در بازی سرانجامی خود به پیروزی برسد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. پیروزی لیورپول در این بازی درحالی رقم خورد که چلسی و لسترسیتی برابر حریفان خود تن به شکست دادند و این باعث شد که لیورپول با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

یورگن کلوپ گفت: واقعا فصل دشواری بود و در میانه های فصل فهمیدیم که نمی توانیم قهرمان شویم و شانسی برای این کار نداریم. فشارهای زیادی روی ما بود و فکر می کنم هم من و هم کل تیم درس های زیادی از این فصل گرفتیم و باید در آینده از این درس ها استفاده کنیم. فقط می توانم بگویم قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی و سرانجام خوبی که در این فصل داشتیم بسیار اتفاق عظیم و خوبی است که بازیکنان رقم زدند. خوشحالم فصل را اینگونه تمام کردیم. طرفداران هم راضی هستند ولی این فصل را باید فراموش کرد چون هیچ جامی کسب نکردیم. باید از همین الان کارمان را برای فصل آغاز کنیم و یک فصل خوب را در لیورپول در کنار طرفدارانمان رقم بزنیم.

لیورپول قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در این فصل عملکرد ضعیفی در دیدارهای خانگی داشت ولی نتایج خوب هفته های اخیر باعث شد تا در رده سوم قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 735

به "کلوپ: درس های زیادی از این فصل گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: درس های زیادی از این فصل گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید