یاری گرفتن سرمربی برزیل از یک مربی خاص

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران - تیم ملی برزیل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است و ستاره های زیادی در این تیم می درخشند.

یاری گرفتن سرمربی برزیل از یک مربی خاص

به گزارش خبرنگاران، اصولا بیشتر داستان های مربوط به فوتبالیست ها را پشت پرده نگه می دارند، اما برخی اوقات موضوعاتی هم خواسته یا ناخواسته برملا می شوند، مثل تماس تیته با کارلو آنچلوتی، تا از این مربی سرشناس یاد بگیرد که چطور استعداد و کارایی وینیسیوس جونیور را آشکار کند.

تیته در صحبت با نشریه مارکا شرح داد که با سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تماس گرفت و پرسید چطور برنامه های هجومی تیم را بر طبق نقاط قوت وینیسیوس جونیور بچیند.

تیته می گوید: من از آنچلوتی خواستم که به من بگوید چه کار کنم، آنها در رئال مادرید از چه ویژگی های تاکتیکی استفاده می نمایند تا من هم همان کار را کنم که وینیسیوس مانند رئال مادرید در تیم ملی بازی کند. ما در خصوص موقعیت های تهاجمی صحبت کردیم که به او آزادی خلاقانه می دهد. این مساله خیلی خوبی است که دو مربی برترین ها را از یک مهاجم بخواهند.

نتیجه این مصاحبه بر همه واضح است، چراکه وینیسیوس نقشی کلیدی در رساندن تیم ملی برزیل به مرحله یک چهارم نهایی ایفا کرد. وینیسیوس در بازی مقابل کره جنوبی توپ را به دست آورد و پس از هفت دقیقه از آغاز بازی، گل اول را به ثمر رساند. این مهاجم بعلاوه به لوکاس پاکتا برای زدن چهارمین گل برزیل یاری کرد و تیمش با نتیجه 4-1 کره ای ها را شکست داد.

صرف نظر از اینکه نیمار برای تیم بازی می نماید یا نه، تیم ملی برزیل گزینه های هجومی زیادی دارد، به ویژه وینیسیوس که فوق العاده تماشایی و حرفه ای بازی می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 آذر 1401 بروزرسانی: 15 آذر 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1164

به "یاری گرفتن سرمربی برزیل از یک مربی خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری گرفتن سرمربی برزیل از یک مربی خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید