گرانقیمت ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش پری بلاگ، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران عملکرد شاگردان مهدی تارتار در بازی مقابل استقلال را کنترلی توصیف می کند و با تایید نظر کارشناسان بازی این تیم را ضدفوتبال نمی داند.

گرانقیمت ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اکبر محمدی، مدیرعامل تیم پیکان در پاسخ به این سوال که استقلالی ها، آن ها را به عملکرد ضدفوتبال در هفته چهارم مسابقات لیگ محکوم کرده اند، توضیح داد؛ نیمه اول فرصت های خوبی داشتیم تا استقلال را ببریم، طبیعتاً وقتی ترکیب استقلال را نگاه می کنید، استقلال امسال بدون شک پرمهره ترین و گرانقیمت ترین تیم لیگ برتر است. به طور طبیعی انتظارات مدیریت آن ها هم از بازیکنانشان بالاست و ما هم ناگزیر بودیم که بخواهیم برای کسب یک امتیاز فشار زیادی را تحمل کنیم.

تا دقایق آخر هم کنترلی بازی کردیم و هرگز ضدفوتبال نبوده و نیستیم. نشانه اش هم این بود که نیمه دوم کمترین وقت تلف شده را داشت و ما کمترین تاخیر را در بازی داشتیم و استقلال هم در کل بازی یک موقعیت داشت که این توانمندی بازیکنان ما را به صورت کامل نشان می دهد. کارشناسان فوتبال هم تایید کردند که بازی تدافعی و کنترلی در نیمه دوم در واقع استراتژی ما بود و مسئله ای نداشتیم.

محمدی درباره تیم خودش هم می گوید؛ ما جزو تیم های کم هزینه لیگ هستیم، اما تیم ما بر اساس شخصیت، اصالت و ارزش ویژه برند ایران خودرو (پیکان) حرکت می کند. فقط پنج بازیکن را تمدید کردیم و بخشی حدود 15 بازیکن هم که بیشتر آن ها از بازیکنان آکادمی بودند قرارداد داشتند. در مجموع تیم ما 85 درصد بازیکنان ثبت شده در لیگ بازی کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 350

به "گرانقیمت ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانقیمت ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید