10 اقامتگاه رویایی و شگفت انگیز که باید ببینید!

به گزارش پری بلاگ، اگرچه ممکن است افراد زیادی وجود داشته باشند که توان اقتصادی اقامت در این هتل ها را نداشته باشند، اما بیشتر ما دوست داریم که زمان مفیدی را همراه با خانواده و دوستان در این مکان های فوق العاده بگذرانیم. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشه دنج هستید، به این مکان ها سری بزنید.

10 اقامتگاه رویایی و شگفت انگیز که باید ببینید!

1. اقامتگاه مانتا، زنگبار

اقامتگاهی افسانه ای که در نقطه شمالی دریاچه و بر روی آب های شفاف و کریستالی کانال پمبا بنا شده است. ساحل های اقامتگاه مانتا (The Manta Resort) یک مأمن عاشقانه و آرامش بخش است که به عنوان یکی از بهترین سواحل شنای کل مجمع الجزایر زنگبار شناخته می گردد. امکانات و وسایل غواصی در این اقامتگاه در سطح جهانی قرار گرفته است. این اقامتگاه دارای بیش از 17 اتاق لوکس و راحت با قیمت های مختلف است و خانه باغ های آن در بین شاخ و برگ ها بنا شده و مشرف به دریا است.

2. اقامتگاه کاکس لاوتانِن، فنلاند

اگر به فنلاند سفر نموده باشید، از دیدن دهکده ای پر از خانه های اسکیمو به عنوان قسمتی از هتل کاکس لاوتانن (Hotel Kakslauttanen) در لاپلند فنلاند متعجب شده اید. روستای اسکیموها یکی از گران بهاترین، منحصربه فردترین و نوآورانه ترین هتل های جهان است که مورد علاقه گردشگر های عاشق اکتشاف و ماجراجو قرار می گیرد. این هتل 20 کلبه اسکیمویی شیشه ای دارد و طوری ساخته شده است که با دراز کشیدن بر روی تخت خود، می توان شفق های شمالی را تماشا کرد.

3. اقامتگاه لادرا، سنت لوسیا

لادرا (Ladera Resort) با 32 اتاق خواب ویلایی، یک اقامتگاه لوکس به تمام معنا است. هر اتاق خواب به صورت هنرمندانه ای در تپه های اطراف حفر شده که مشرف به کوه های سرسبز می باشند. هر اتاق خواب دارای یک دیوار است که یک چهارم ندارد و این یک چهارم خالی با نمای تماشایی و سرسبز اطراف جایگزین شده است. این اقامتگاه همچنین دارای آرامش عجیب، تالاب شگفت انگیز، رستوران فضای باز جذاب و یک محل ارائه نوشیدنی و آب معدنی هایی عالی می باشد.

4. سوئیت های آستارته، یونان

آستارته (Astarte Suits) در سانتورینی، دارای یکی از جذاب ترین استخرهای روباز و سرویس آبگرم است. این هتل دارای بیش از 9 اتاق مهمان با تهویه ای مطبوع است که تقریباً هر نوع تسهیلاتی را که شما ممکن است در چنین شرایطی احتیاج داشته باشید ارائه می دهد. بالکن های مجلل اتاق ها مشرف به ساحل یا منظره دریا هستند. در کل، سوئیت های آستارته به شما تجربه اقامت عجیبی در یونان را هدیه می دهد که گذران تعطیلات را در اینجا ارزشمند می سازد. محیط بسیار چشم نواز و منظره مسحور نماینده به شما حس بی پایانی از آرامش و آسایش را القا می نماید. هر سوئیت دارای یک بالکن خصوصی است که در آن میهمان ها می توانند از نوشیدنی های تعارف شده به هنگام تماشای منظره خیره نماینده دریا لذت ببرند و در حالی که تنقلات و نوشیدنی میل می نمایند، در استخر شنا نمایند. حمام های مجلل آستارته دارای جکوزی هستند و همه مواد و لباس ها از بهترین جنس تهیه شده اند تا به مهمانانی از تعطیلات خود بیشترین لذت را ببرند.

5. اقامتگاه رایاوادی کرابی، تایلند

این هتل بر روی ساحل کرابی در تایلند واقع شده است. وقتی در رایاوادی (Rayavadee Krabi) هستید، می توانید خود را با آبگرم نامحدود ملایم و با تمام امکانات درمان کنید. یک استخر روباز، یک زمین تنیس و یک محل نوشیدنی در لب ساحل از خصوصیات شاخص رایوادی است. این هتل دارای بیش از 100 اتاق با تهویه مطبوع و امکاناتی است که ممکن است تا به امروز در هیچ جای دیگری مشابه آن ها را ندیده باشید.

6. اقامتگاه کُنراد مالدیو، جزیره رانگالی

کنراد مالدیو (Conrad Maldives) بر روی دو جزیره مجزا بنا شده که با یک پل به هم متصل شده اند. بهترین بخش رانگالی غیر از ویلاهای لوکس و عظیم، سوییت هایی است که در زیر آبی قرار گرفته و منظره شگفت انگیزی را به شما هدیه می دهد. این سوییت ها کاملاً از شیشه ساخته شده و تا یک چهارم اقیانوس هند کشیده شده اند. این هتل لوکس مجهز به اسباب و امکانات بسیار راحت می باشد ویلا های آن مشرف به مناظر ساحلی یا دریایی است.

7. اقامتگاه پانچوران، بالی

هیچ جایی در جهان همانند اقامتگاه پانچوران (Panchoran Retreat) در بالی وجود ندارد که شما را انقدر به طبیعت نزدیک کند. این هتل دقیقاً در وسط جنگل نزدیک به اوباد اندونزی قرار گرفته است. پانچوران با الهام از طبیعت ساخته شده و زیبایی آن چشمان شما را خیره خواهد نمود. اتاق ها به صورتی طراحی شده که تشخیص دادن درون و بیرون آن کار سختی است! کل پروژه، از مواد پایدار و بازیافتی ساخته شده، بنابراین اگر به دنبال یک مکان کاملاً طبیعی و دوستدار طبیعت می شد، اینجا همان مقصد شماست.

8. هتل باغ های معلق اوباد، اندونزی

باغ های معلق اوباد (Hotel Ubud Hanging Gardens) بر روی تنگه رودخانه آیونگ واقع شده و به شما تجربه دیدنی و جذابی از چندین جاذبه فرهنگی، جادویی و سحرآمیز بالی مرکزی را هدیه می دهد. این ساختمان درجایی قرار گرفته که گردشگر ها به سادگی می توانند به جاذبه های معروفی همچون جانگ ، دالم سگارا و ساتونگ دسترسی داشته باشند. تجربه ترسناک پل طبیعی بامبو، آتش فشان باتور و دیدن زمین های برنج در اوباد اندونزی امکان پذیر می گردد.

9. اقامتگاه جزیره دِدون

نظرتان در خصوص رفتن به یک ویلا در جزیره ای دور افتاده با سواحلی سفید و روستاهای کوچک ماهیگیری چیست؟ خوب، به اقامتگاه جزیره دِدون (Dedon Island Resort) که می تواند با جایگاه های تختخواب شو و جایگاه های حصیری به معنای واقعی نفس شما را در سینه حبس کند و ذهن شما را در محیط به پرواز درآورد خوش آمدید. این اقامتگاه متعلق به یک ستاره فوتبال به نام بابی دِکِیِر است که بعدها تبدیل به یک طراح مبلمان شد.غذاهای جزیره ددون بسیار خوشمزه است و با مواد محلی تازه ای همچون نارنگی های محلی و دلفین ماهی تهیه می شوند.

10. هتل رستوران صخره آهکی، سوئیس

هیچ جایی در سوئیس نمی تواند برای شما نمایشی استثنایی از سوئیس مرکزی را به سمت منظره صخره ای پوشیده از برف در محدوده آلپستاین بدهد. برای رسیدن به اینجا، اول باید از ایستگاه واسراون (Wasserauen) آغاز کنید و به سمت جهت شیب دار به سمت سیالپس (Seealpsee) بروید. این یک دریاچه در حوزه آلپستاین است. ازآنجا باید به سمت یک جهت کوهستانی شیب دار و مشکل از سیالپس رفته و از Äscher Cliff بالا بروید.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 250

به "10 اقامتگاه رویایی و شگفت انگیز که باید ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اقامتگاه رویایی و شگفت انگیز که باید ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید