اجازه کند شدن تولید کالای اساسی را نخواهیم داد، خط قرمزمان تأمین مایحتاج مردم است

به گزارش پری بلاگ، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در پی بهبود تولید کالا های اساسی هستیم و اجازه کند شدن این فرایند را نخواهیم داد، اظهار داشت: خط قرمز این وزارتخانه تأمین مایحتاج مردم است.

اجازه کند شدن تولید کالای اساسی را نخواهیم داد، خط قرمزمان تأمین مایحتاج مردم است

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز (سه شنبه 20 مهر) بعد از حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلویزیونی گفت: در این نشست درباره مسائل مرتبط با منابع بودجه ای سال 1400 وزارت جهاد کشاورزی و تخصیص های اجرا شده در 6 ماهه ابتدای سال جاری مباحثی را بحث و بررسی کرده و سؤالات و نظرات نمایندگان مجلس را استماع کردیم.

وی افزود: نظرات وزارت جهاد کشاورزی در قانون برنامه هفتم توسعه را هم به اعضای کمیسیون بودجه اعلام کردیم ضمن اینکه نظر این وزارتخانه درباره بودجه سال 1401 را هم با اعضای این کمیسیون به اشتراک گذاشتیم.

ساداتی نژاد گفت: در حوزه کشاورزی و تأمین کالا های اساسی که دغدغه نمایندگان مجلس بوده و مباحث مربوط به تولید هم در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ضمن اینکه به صراحت در این نشست اعلام کردیم که تولید کالا های اساسی و تولید پروتئین خط قرمز وزارت جهاد کشاورزی است.

وی شرح داد: تولید محصولات اساسی و مایحتاج مردم در داخل کشور بایستی حفظ شده و با قدرت و قوت بهبود پیدا کند و همین موضوع خط قرمز ما است و برنامه ریزی کرده ایم و اجازه نخواهیم داد فرایند تولید کند شود و تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت اتحادیه های مختلف و تشکل ها، بازار را با ساماندهی و آرامش و با کمک خود مردم مدیریت کنیم، چراکه یکی از عناصر قوی مدیریت بازار مردم هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تجربه هفته جاری مبنی بر اعطای اختیار و استفاده از ظرفیت اتحادیه ها و تشکل ها در حوزه بازار نشان داد که می توانیم بازار کالا های اساسی را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 836

به "اجازه کند شدن تولید کالای اساسی را نخواهیم داد، خط قرمزمان تأمین مایحتاج مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه کند شدن تولید کالای اساسی را نخواهیم داد، خط قرمزمان تأمین مایحتاج مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید