از نبود دستگاه ام آر آی برای وزن بالای 100 کیلوگرم در خوزستان تا مسائل استفاده از رمز دوم پویا

به گزارش پری بلاگ، از میان انبوه پیامک های رسیده در تاریخ چهاردهم تیر مهمترین آن ها در ادامه قابل مشاهده است.

از نبود دستگاه ام آر آی برای وزن بالای 100 کیلوگرم در خوزستان تا مسائل استفاده از رمز دوم پویا

به گزارش ،

از میان انبوه پیامک های رسیده در تاریخ چهاردهم تیر ماه مهمترین آن ها در ادامه قابل مشاهده است.

تا ریشه ای با کرونا برخورد نگردد مثل چین کره جنوبی تعطیلی فایده ندارد و بستر موقت دارد و پس از اتمام تعطیلی یک نفر 400 نفر را مبتلا می نماید شروع می گردد ریشه ای کادر درمانی باید با ایجاد گیت های ورود خروج در بازار ها پرازدحام کنترل دقیق مردم همراه طب سنج ایجاد مانیتور های حرارتی در فرودگاه ایجاد طب سنج در پارک ها و محل تردد ماشین ها و ترمینال ها و تشخیص فرد مبتلا و زود ایشان به مراکز درمانی معرفی کردن این ریشه کنی و کنترل کرونا است تا زمانی این ایجاد نگردد و مردم هم همکاری و رعایت ننمایند تعطیلی فقط هیچ فایده ای ندارد یک درمان موقت مسکن ریشه یابی نیست.

چندین بار درباره عدم وجود دستگاه ام آر ای و ستی اسکن برای وزن بالای 100 کیلو در استان خوزستان فرستادام، ولی شما بدون اهمیت این مطلب را پیگیری نمی کنید و مردم در خوزستان سرگردان هستند لطفاً آنالیز فرمایید که ما الآن مشکل تنفسی پیدا کردم دستگاه سیتی اسکن در اهواز مرکز با وزن بالا نداریم. آیا این حق مردم استانِ که تمام امکانات کشور و دنیا را فراوری می نماید، ولی از فقر بهداشتی بازمانده باشد اگر وجدان و غیرت دارید این مسائله پیگیری کنید.

لطفاً در خصوص سایت حواله تایر کامیون بنویسید که اصلاً کار نمی نماید و تمام رانندگان و فروشنده سردرگم هستند.

من آذرماه 97 درخواست دادم، ولی هنوز خبری از کارت ملی نشده در حالی که برخی افراد که بعد از من درخواست دادن کارتشان آمده است.

بحث رمز های یک بار مصرف، لطفاً از پلیس پیگیری کنید که در این مدت شش ماه چقدر از دزدی های اینترنتی کم شده آخه؟ این رمز ها خیلی دردسر دارد و اذیتم می نماید. واقعاً اگر دزدی ها تا 95 درصد کم نشده باشد خیلی مسخره است.

چند سالی هست اداره کل آموزش وپرورش قم امکان جابه جایی آموزگاران در پست های دیگر اداره خود در شهر قم نمی دهد. درصورتی که آموزگاران علاقه به تجربه و شکوفا کردن استعداد های خود در زمینه های دیگر هستند. از مسئولین آموزش و پروش نسبت به این موضوع که خواسته تعدادی از همکاران است توجه نموده و با برنامه ریزی می توانند از تعداد متوسط نیرو های تخصصی خود که در این زمینه وجود دارد استفاده نمایند.

سلام. از شرایط آسفالت خیابان های شهر زابل یک گزارش تهیه کنید به جز چند خیابان مرکز شهر بقیه خیلی خراب هست.

سلام از ابتدای تیرماه شرکت کشت صنعت گلستان دزفول (روغن ساعی) اقدام به تعدیل نیرو نموده محدود 40 نفر از نیرو های باسابقه خود را اخراج نموده در این اوضاع کرونایی و این شرایط سخت مالی و نداشتن شغل خانواده های آن ها با این شرایط چکار نمایند لطفاً پیگیری کنید.

سلام، ما از بندرعباس مزاحم میشیم، مسکن مهر ما از سال 88تا حالا تحویل نداده اند، و چند پیمانکار کلاه برداری نموده اند، اسم تعاونی:تعاونی مسکن مهر گلشهر جنوبی، متأسفانه یک مقدار از پول ها رو هم بانک بلوکه نموده و قرارِ سود مشارکتت رو از ما بگیرند، زارعی بندرعباس

سلام کارگرانی که تو میدان آزادی اتوبوس ها را ضدعفونی می نمایند حقوقشان را نمیدن 25 نفر بودن به خاطر اینکه حقوق ندادن همه رفتن فقط دو نفر ماندن 180 اتوبوس ضدعفونی می نمایند هیچ کس هم به دادشان نمی رسد به خاطر خدا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 95

به "از نبود دستگاه ام آر آی برای وزن بالای 100 کیلوگرم در خوزستان تا مسائل استفاده از رمز دوم پویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نبود دستگاه ام آر آی برای وزن بالای 100 کیلوگرم در خوزستان تا مسائل استفاده از رمز دوم پویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید