بازسازی صحنه قتل با مار کبرای ، فیلم

به گزارش پری بلاگ، تهران (پانا)- اقدام پلیس برای بازسازی یک صحنه قتل با استفاده از مار کبرا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

بازسازی صحنه قتل با مار کبرای ، فیلم

به گزارش خبرنگاران، پلیس هند برای بازسازی صحنه قتل یک زن از مار کبرای واقعی استفاده کرد. این زن در ماه می سال 2020 به وسیله شوهرش و با یاری یک مار کبرا به قتل رسیده بود. قاتل برای تصاحب طلا های همسرش و ازدواج با یک زن دیگر اقدام به قتل همسر خود نموده بود.

پلیس استان کرالا هند برای حل معمای این قتل مرموز، صحنه قتل را با استفاده از یک مار کبرای واقعی و یک زن عروسکی بازسازی کرد. کارآگاهان پلیس با استفاده از آزمایشات پزشکی روی این عروسک کوشش کردند تا به معمای قتل این زن پی ببرند. ویدئویی که به وسیله پلیس هند منتشر شده بازسازی صحنه قتل این زن را به تصویر می کشد.

در این ویدئو در حالی که زن عروسکی روی تخت خوابانده شده، مار کنار تخت وی قرار داده شد، سپس پلیس یک تکه گوشت مرغ را به دست عروسک چسباند تا عروسک برای مار واقعی به نظر برسد. مار چند بار به دست این عروسک حمله نموده و او را نیش زد. تفاوت زخمی که به وسیله گزش طبیعی مار ایجاد شده با زخمی که خزنده مجبور به انجام حمله و ایجاد آن شده در آزمایشات تعیین شد.

قربانی به وسیله یک مار کبرای 150 سانتی متری دو بار گزیده شده که دو زخم 2.5 و 2.8 سانتی متری در دست وی ایجاد شده بود. این در حالی است که در آزمایشات صورت گرفته تعیین شد که زخم ایجاد شده در گزش طبیعی مار تنها 1.7 سانتی متر است. به عبارت دیگر تحریک مار منجر به حمله ای شده که زخم های عمیق تری روی دست قربانی ایجاد نموده است. در آزمایشات پلیس یک زخم 2.4 سانتی روی دست عروسک ایجاد شده بود.

قربانی بار نخست در تختخواب خود در حالی که پسر و شوهرش در مکان دیگری در خانه خوابیده بودند مورد گزش مار نهاده شده بود. در حالی که ساروج، شوهر قربانی در بازپرسی به پلیس گفته بود که مار از لابلای پنجره که برای تهویه هوای خانه باز بوده وارد خانه شده، اما پلیس به وی مشکوک شده بود.

لازم به ذکر است؛ سال گذشته بود که مرگ یوتهرا اهل کولام استان کرالا خبرساز شد. این زن 2 بار به وسیله مار کبرا گزیده شده بود. او پس از وقوع حادثه اول، در حالی که در خانه پدرش تحت درمان بود بار دیگر مورد گزش یک مار کبرا نهاده شد که منجر به مرگ وی شد.

در ادامه ویدئوی این حادثه بازسازی شده را مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 772

به "بازسازی صحنه قتل با مار کبرای ، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی صحنه قتل با مار کبرای ، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید