تبلت مخصوص بچه ها هم فراوری شد

به گزارش پری بلاگ، در دنیای امروز، کارکرد تبلت ها فقط به وب گردی و سرگرمی محدود نمی گردد؛ بلکه به ابزارهای رسمی یادگیری و آموزش به خصوص برای بچه ها تبدیل شده اند. به همین دلیل بسیای از خانواده ها به دنبال تبلتی هستند که به صورت ویژه برای بچه ها طراحی شده باشد. هواوی با عرضه تبلت های MatePad T Kids Edition به این احتیاج پاسخ مناسبی داده است.

تبلت مخصوص بچه ها هم فراوری شد

چه به دنبال گذراندن کلاس های آنلاین باشید و چه از تبلت به عنوان ابزاری برای سرگرم کردن فرزند خود بهره ببرید، حتماً به دنبال محصولی هستید که بتوان آن را با خیالی آسوده در اختیار بچه ها قرار داد.

در همین زمینه شرکت هواوی با طراحی سری MatePad T Kids Edition به عنوان تبلت های مخصوص بچه ها در اندازه 8 اینچی، کوشش نموده تا محصولی را در اختیار فرزندان شما قرار دهد که می تواند در کنار قابلیت های نظارتی والدین، از سلامت چشمان کودک نیز به خوبی محافظت کند.

این تبلت با داشتن نمایشگری با رزولوشن 1280x800 پیکسل (وضوح HD)، رابط کاربری EMUI 10.1، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی، تراشه قدرتمند هشت هسته ای Mediatek MT8768 و دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو، به گزینه ای بسیار مطلوب برای خانواده ها تبدیل شده است.

در ادامه با قابلیت ها و مشخصات تبلت مخصوص بچه ها هواوی بیشتر آشنا می شویم.

استحکام بالا در کنار قلم ویژه بچه ها

تبلت میت پد نسخه بچه ها، محصولی است که تجهیزات جانبی مناسبی را برای پرورش خلاقیت در بچه ها تدارک دیده است. هواوی برای MatePad T Kids Edition قلم ویژه ای را برای نقاشی و پروش خلاقیت های کودک در نظر گرفته است.

این تبلت از بدنه ای ضد ضربه با پوشش سیلیکونی سخت استفاده می نماید که در برابر افتادن از ارتفاع یا برخورد با دیگر وسایل، مقاوم است. همچنین به دلیل ابعاد و وزن مناسب، بچه ها می توانند آن را به راحتی با خود حمل نمایند.

از سوی دیگر، این تبلت به پایه نگهدارنده ای مجهز شده که کودک می تواند از آن در حین تماشای انیمیشن یا نقاشی استفاده کند.

محیط کاربری مناسب و جذاب

یکی از تفاوت های بچه ها با بزرگسالان، تمایل آنها به محیط های پررنگ و لعاب و کارتونی است. از این رو، هواوی بخشی از محیط این تبلت را با نام Kids Corner جهت استفاده ویژه بچه ها طراحی نموده است.

در این بخش، رابط کاربری تبلت به صورت تعاملی و با ساختار کارتونی، در دسترس کودک قرار گرفته و مراجعه به نرم افزارهایی مانند پخش نماینده ویدئو، نقاشی، دوربین و... با کلیک روی آیکون های متفاوت انجام می گردد. عملاً تمام مواردی که کودک در کار با یک تبلت به آنها احتیاج دارد، در این بخش وجود دارد.

همچنین والدین می توانند به نحوی تبلت را تنظیم نمایند که فقط این بخش در اختیار کودک باشد و وی نتواند به بخش های دیگر دسترسی داشته باشد. به این شکل کودک در معرض محتوای مدیریت نشده و نامناسب قرار نمی گیرد.

مراقبت از چشمان کودک و قابلیت نظارت والدین

تبلت ویژه بچه ها باید بتواند مراقبت دقیقی از چشمان بچه ها به عمل آورد. در این زمینه هواوی قابلیت هایی مانند فیلتر نور مضر آبی و حالت مطالعه کتاب (eBook Mode) را در MatePad T Kids Edition قرار داده که به صورت اتوماتیک از نورهای مخرب نمایشگر کاسته و شرایطی ایجاد می نماید تا کودک بتواند با آسودگی به کار با تبلت بپردازد.

همچنین قابلیتی برای معین محدودیت زمان استفاده از تبلت در نظر گرفته شده که شرایطی فراهم می نماید تا کودک تنها در مواقعی که والدین اجازه می دهند، بتواند به کار با تبلت بپردازد.

سیستم محافظتی هنگام شارژ دستگاه

برای ایجاد هر چه بیشتر امنیت و مراقبت از بچه ها، سیستم شارژ امن نیز در تبلت MatePad T Kids Edition قرار داده شده که مانع از دسترسی کودک به تبلت در هنگام شارژ می گردد.

به همین دلیل هیچ خطری بابت وارد شدن شوک الکتریکی به بدن کودک شما هنگام استفاده از این تبلت وجود نخواهد داشت؛ چرا که در حین شارژ، تبلت توسط کودک قابل استفاده نخواهد بود.

فروشگاه نرم افزار و بازی مخصوص بچه ها

یکی دیگر از ویژگی های این تبلت ارائه بازارچه ای برای دانلود بازی و نرم افزار در گروه سنی کودک شماست. با استفاده از این برنامه می توانید مطمئن باشید که کودک شما هیچ گاه با نرم افزارهای نامناسب روبرو نمی گردد.

همچنین در این بخش، ابزارهایی که در اختیار کودک قرار می گیرد مناسب سن او و با اهدافی مانند افزایش خلاقیت یا پرورش استعدادها طراحی شده اند تا بتواند به شناخت بهتر ویژگی های فردی و مهارتی کودک بیانجامد.

در نهایت باید گفت هواوی با عرضه تبلت مخصوص بچه ها در سری MatePad T Kids Edition، سعی نموده است به تمام نگرانی های والدین، پاسخ درخوری ارائه کند. با استفاده از این تبلت، از چشمان کودک محافظت می گردد و والدین می توانند نظارت دقیقی بر کار با تبلت داشته باشند. همچنین استحکام بدنه، قلم ویژه، ایمنی بالا و اپلیکیشن های مخصوص بچه ها، این تبلت را به گزینه ای بسیار مناسب برای خانواده ها تبدیل نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 619

به "تبلت مخصوص بچه ها هم فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت مخصوص بچه ها هم فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید