تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس، ارسال 3000 اثر تا به امروز

به گزارش پری بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی دبیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 20 تیرماه اطلاع داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس، ارسال 3000 اثر تا به امروز

امین زحمت کش با اعلام این خبر، اظهار کرد: اهمیت حضور پرندگان در محیط زیست شهری و مطلع سازی شهروندان نسبت به حمایت از این مخلوقات ارزشمند پروردگار باعث شد تا در سال گذشته با موضوع معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس با هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد منتشر گردد که به همین دلیل مقرر شد تا 15 تیرماه امسال، هنرمندان و علاقمندان بتوانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اعلام شده، در مجموع بیش از 3000 اثر عکاسی و نقاشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با توجه به استقبال بی نظیر هنرمندان و شهروندان از این جشنواره هنری و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، مقرر شد تا بازه زمانی ارسال آثار تا 20 تیر ماه امسال تمدید گردد.

زحمت کش اضافه نمود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در موضوعات کبوتر حرم، پرندگان شهر مشهد و حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستان در بخش عکاسی در دو سطح عکاسی حرفه ای و عکاسی موبایلی و بخش نقاشی در دو سطح نقاشی بزرگسالان و نقاشی بچه ها به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، دبیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس افزود: هنرمندان، علاقمندان و شهروندان مشهدی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه شرکت در این جشنواره به آدرس اینترنتی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به نشانی services.mashhad.ir مراجعه نمایند و آثار خود را به وسیله نرم افزارهای پیامرسان به دبیرخانه جشنواره به شماره 09396856185 ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 704

به "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس، ارسال 3000 اثر تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ققنوس، ارسال 3000 اثر تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید