آدینه بازار پروانه، یک تجربه متفاوت در تهران

به گزارش پری بلاگ، باید بدانید که در تهران، جایی وجود دارد که می توانید با رفتن به آنجا، خاطرات چندین و چندساله تان را زنده کنید. جایی که پر است از وسایل قدیمی و عتیقه هایی که شاید فقط در خانه مادربزرگ ها دیده باشید.

آدینه بازار پروانه، یک تجربه متفاوت در تهران

گشت وگذار در مکان های تازهی که ظاهری متفاوت از مال ها دارند، همواره یکی از پرطرفدارترین محل ها برای افراد است. فاصله گرفتن از محیط لوکس پاساژ ها و محصولات فانتزی و پر زرق و برق آن ها و ورود به دنیای وسایل قدیمی و نوستالژی های کمیاب، حسی متفاوت را در آدم بیدار می نماید. آدینه بازار پارکینگ پروانه بوی خاطره و کودکی می دهد. با خبرنگاران همراه باشید تا این بازار تماشای را بشناسید.

پارکینگ پروانه، همراه همیشگی آدینه ها

اینجا، دقیقا همان جایی است که می توانید صبح آدینه تان را با یک گشت زنی مجذوب نماینده در میان انواع وسایل قدیمی یا تازه آغاز کنید. آدینه بازار مجذوب نماینده پارکینگ پروانه محلی است برای آغاز یک کار تازه و بروز خلاقیت ناب هنرمندانی که بستری برای بروز و ظهور در این مکان دارند.

در هر طبقه از پارکینگ پروانه چه چیزهایی می بینیم؟

طبقه اول عتیقه جات و آنتیک فروشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که وسایل قدیمی، آنتیک و عتیقه شما را سر ذوق می آورد، این طبقه مناسب ترین مکان برای شماست. در طبقه اول، می توانید هر چیزی از وسایل قدیمی و آنتیک نو و دست دوم را که دوست دارید پیدا کنید.

خاطره بازی و حس نوستالژی دوست داشتنی که در این طبقه از آدینه بازار برایتان زنده می گردد، هیچ گاه از خاطرتان پاک نمی گردد.

طبقه دوم، صنایع دستی و سنتی

طبقه دوم، مکانی بی نظیر برای هواداران صنایع دستی و اجناس سنتی است. اگر در این طبقه بچرخید، تعداد زیادی از گردشگران خارجی را خواهید دید که در پی اجناس سنتی ایرانی هستند. هر آنچه از لباس های سنتی، محصولات چرمی، فیروزه، فرش ، قالی و گلیم های دست باف و سایر صنایع دستی که می خواهید، در اینجا وجود دارد.

طبقه سوم، هر آنچه شما می خواهید

این طبقه از آدینه بازار پروانه محل عرضه تمام چیزهای زیبا و رنگارنگ، از جمله کیف، پوشاک و کفش تا وسایل تزیینی و دکوری و زیورآلات دست ساز است. بعلاوه بسیاری از افراد خوراکی های مختلفی را در غرفه های این طبقه به فروش می رسانند که برخی از آن ها سوغات شهرهای مختلف ایران است.

امکانات رفاهی پارکینگ پروانه

آدینه بازار پروانه، در هر آدینه سال، پذیرای تعداد قابل توجهی از شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی است. برای آنکه بازتماشامایندگان، خریدی راحت و لذت بخش را تجربه نمایند، امکانات رفاهی خوبی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

ساعت کار آدینه بازار پارکینگ پروانه

برای خرید و بازدید از این بازار دوست داشتنی و زیبای تهران، می توانید هر هفته در روزهای آدینه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر به آدینه بازار پروانه بروید. برای سرگرمی های آخر هفته خود می توانید به این آبشار تماشای نزدیک تهران بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب گردشگری درباره تهران کوچه رنگی تهران کجاست؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1092

به "آدینه بازار پروانه، یک تجربه متفاوت در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه بازار پروانه، یک تجربه متفاوت در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید