خبرنگاران نماینده کرمان خواهان معین تکلیف قرارداد پرستاران در شرایط کرونا شد

به گزارش پری بلاگ، تهران- خبرنگاران - نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست نسبت به مشخص تکلیف قرارداد پرستاران و کادر درمان که در شرایط کرونا از جان هزینه کردند، اقدام کند.

خبرنگاران نماینده کرمان خواهان معین تکلیف قرارداد پرستاران در شرایط کرونا شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با مجوز رهبر معظم انقلاب، یک میلیارد یورو به ستاد ملی مقابله با کرونا اختصاص یافت ولی چگونگی هزینه این رقم مشخص نیست و ضروری است رییس جمهور به صورت شفاف هزینه کرد این مبلغ را گزارش کند.

نماینده مردم کرمان اضافه کرد: از وزیر بهداشت نیز می خواهیم نسبت به مشخص تکلیف قرارداد پرستاران و کادر درمان که شرایط کرونایی جان خود را به خطر انداختند اقدام گردد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو نیز خواهان توجه به خطوط ریلی، جاده ای و هوایی و همچنین شرایط آب شرب استان کرمان شد.

همچنین علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در تذکری به وزرای امور مالی و صمت درخصوص عدم کنترل بازار گفت: به دلیل عدم ثبات بازار، مردم آرامش لازم را ندارند و قیمت ها هر روز افزایش می باید. همچنین مسکن به عنوان مشکل امروز کشور بر طرف نشده و روزانه قیمت مصالح ساختمانی به ویژه قیمت آهن و سیمان در حال افزایش است و از دولت تقاضا دارم توجه بیشتری به این امر داشته باشد.

حسن محمدیاری نماینده مردم رضوانشهر نیز در تذکری شفاهی خود از اعضای کمیسیون تلفیق خواست در پیشنهادات ارائه شده در اصلاح بودجه به موضوع عمرانی و آبادانی مناطق کم بهره و کم برخوردار توجه نموده تا همه مردم از منابع کشور برخوردار شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 479

به "خبرنگاران نماینده کرمان خواهان معین تکلیف قرارداد پرستاران در شرایط کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده کرمان خواهان معین تکلیف قرارداد پرستاران در شرایط کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید