خبرنگاران پیروزی پرگل شاگردان عبدی مقابل تاجیکستان با یک بازیکن کمتر

به گزارش پری بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود 10 نفره و با نتیجه قاطع چهار بر یک تاجیکستان را شکست داد.

خبرنگاران پیروزی پرگل شاگردان عبدی مقابل تاجیکستان با یک بازیکن کمتر

به گزارش خبرنگاران، شاگردان حسین عبدی در تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در اردوی تاشکند از ساعت 14 امروز(چهارشنبه)در استادیوم اصلی دوشنبه مقابل تاجیکستان قرار گرفتند و در 20 دقیقه ابتدایی نیمه نخست با 2 گل از حریف خود پیش افتادند. امیر ابراهیم زاده در دقیقه 13 توپ برگشتی را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا ایران را به اولین گل بازی برساند. هفت دقیقه بعد علی اکبر رنجبر با یک ضربه دقیق از گوشه محوطه جریمه برای دومین بار دروازه میزبان را گشود.

صالحی دروازه بان ایران در دقیقه 23 به دلیل خطای بیرون محوطه جریمه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا ایران 70 دقیقه 10 نفره مقابل حریف بازی کند. با این وجود نیمه نخست مسابقه با پیروزی 2 بر صفر نوجوانان ایران به انتها رسید.

تاجیکستان در شروع نیمه دوم و در دقیقه 55 با ضربه سلیمشوف کبیر پیروز به جبران یکی از گل های خورده شد اما در ادامه بازیکنان ایران باز هم توانستند با استفاده مناسب از موقعیت ها به گل های بیشتری برسند.

دقیقه 75 محمدرضا کوشکی با یک شلیک تماشایی از پشت محوطه جریمه گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه 83 یادگار رستمی با عبور از سه بازیکن در موقعیت تک به تک برای چهارمین بار دروازه تاجیکستان را گشود تا یاران حسین عبدی با نتیجه قاطع چهار بر یک در این بازی پیروز شوند.

لازم به ذکر است روز پنج شنبه تیم جوانان ایران برابر تاجیکستان قرار می گیرد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد آماده می نماید. چهار تیم از قاره کهن راهی این رقابت ها خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 395

به "خبرنگاران پیروزی پرگل شاگردان عبدی مقابل تاجیکستان با یک بازیکن کمتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی پرگل شاگردان عبدی مقابل تاجیکستان با یک بازیکن کمتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید