خبرنگاران گام بلند تیم فوتبال بانوان شهرداری بم برای صدر جدول

به گزارش پری بلاگ، کرمان - خبرنگاران - گام بلند تیم شهرداری بم برای رفتن به صدر جدول در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با پیروزی این تیم مقابل نماینده البرز همراه بود.

خبرنگاران گام بلند تیم فوتبال بانوان شهرداری بم برای صدر جدول

به گزارش خبرنگاران در این بازی که عصر امروز (آدینه)در استادیوم فجر بم و به قضاوت سرور ساعدی برگزار گردید، تیم شهرداری بم با نتیجه 7 بر صفر تیم کننده البرز را شکست داد.

گل های تیم شهرداری بم را در این دیدارسمانه چه کندی ، کوهستان خسروی ، فاطمه گرائلی هر کدام یک گل و منا حمودی و بهناز طاهرخانی هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درخصوص شرایط تیم گفت: در حال حاضر تیم هماهنگی لازم را بدست آورده است زیرا بدلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم دیرتر آغاز شد و وقفه طولانی بین آخرین بازی که انجام داده بودیم تا زمانی که بازیکنان به بم آمدند ایجاد شده بود.

مرضیه جعفری ادامه داد: بدلیل تاخیر در آغاز تمرینات در اوایل فصل بازی های خوبی را ارائه نداده بودیم و اکنون با جابجایی هایی که در تیم انجام دادیم به نقطه مطلوب رسیدیم.

او گفت: امروز بازیکنان بازی خوبی را ارائه دادند و من از ان ها راضی ام و امیدواریم بتوانیم در بازی هفته آینده نتیجه خوبی کسب کنیم و از گروه مان صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم بیان نمود: در مورد شرایط اقتصادی تیم هم با حمایت و یاری فرماندار بم؛ مدیریت مجتمع معدنی و فرآوری خان خاتون به عنوان حامی اقتصادی جدید بطور ویژه از تیم حمایت جدی دارند.

به گفته جعفری بزرگترین هدف تیم بانوان شهرداری بم آوردن لبخند و شادی روی لب های مردم شهر جهانی بم است.

در ادامه شهسوارپور فرماندار بم درباره تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به خبرنگاران گفت: شاهد کوشش و زحمات این تیم هستیم و از اینکه توانستند افتخاری دیگر در کارنامه زرین خود ثبت کنند کمال تقدیرو تشکر را داریم.

هادی شهسوارپور ادامه داد: شرایط تیم فوتبال ما به حمایت جدی بخش خصوصی نیازمند بود و زمانی که دکتر اسماعیلی مدیریت مجتمع معدنی و فرآوری خان خاتون متوجه شدند تیم فوتبال بم هفت دوره قهرمان لیگ بانوان کشور بوده و میخواهد این قهرمانی پایدار بماند و مردم شهر جهانی بم به این تیم حساسیت خاصی دارند حمایت خود را از این تیم آغاز کردند.

او گفت: این تیم راه زیادی در پیش رو دارد و امیدواریم بتواند در لیگ آسیا نیز بازی کند.

تیم شهرداری بم با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سپاهان در صدر جدول قرار گرفته است و تنها با کسب یک امتیار در مقابل تیم ذوب آهن در هفته پایانی لیگ به دور نهایی مسابقات راه پیدا خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 469

به "خبرنگاران گام بلند تیم فوتبال بانوان شهرداری بم برای صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گام بلند تیم فوتبال بانوان شهرداری بم برای صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید