روسیه درصدد نوسازی شرقی ترین فرودگاه نظامی این کشور

به گزارش پری بلاگ، وزارت دفاع روسیه میخواهد یک فرودگاه نظامی در شرقی ترین منطقه از خاک روسیه را نوسازی کند و ایجاد پناهگاه بتونی برای جنگنده ها، نوسازی سیستم ارتباطی، ناوبری و باند فرود در این طرح برنامه ریزی شده است.

روسیه درصدد نوسازی شرقی ترین فرودگاه نظامی این کشور

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو در وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که مقامات این وزارت خانه تصمیم گرفته اند تا فرودگاه نظامی الیزوو این کشور که در شرقی ترین منطقه کامچاتکا واقع شده است را مدرنیزه سازی نمایند.

بر اساس طرح وزارت دفاع در این خصوص، قرار است پناهگاه های بتونی ویژه جنگنده ها ایجاد شده و سیستم ارتباطی، ناوبری و باندهای فرود این فرودگاه نوسازی گردد.

طبق این اطلاعات، کار به روی این طرح راهبردی از همین بهار امسال شروع شده، ولی زمان خاتمه این عملیات هنوز اعلام نشده است.

به گفته دیمیتری بولتنکوف کارشناس نظامی روس، این فرودگاه نظامی تنها ساختار نظامی در دورافتاده ترین منطقه روسیه در جهت گیری به سمت شرق است. در این فرودگاه هنگ هوایی 317 مستقر است که دارای گروه جنگنده ها، هواپیماهای ترابری و هواپیماهای ضدکشتی و زیردریایی، پهپادهای شناسایی و انواع بالگردهای مختلف است.

وی اضافه نمود، این فرودگاه بطور مشترک برای پرواز هواپیماهای نظامی و غیرنظامی مورد استفاده قرار می گیرد و نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت منطقه کامچاتکا داشته و یکی از مهمترین تأسیسات در این منطقه بشمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 656

به "روسیه درصدد نوسازی شرقی ترین فرودگاه نظامی این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه درصدد نوسازی شرقی ترین فرودگاه نظامی این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید