ساخت سریال ها را در اوج کرونا می توان متوقف کرد اگر...

به گزارش پری بلاگ، تهیه کننده فصل دوم از سریال جلال که این روزها در حال ساخت است، درباره فراوری پروژه ها در شرایط کرونایی می گوید، اگر در صورت توقف پروژه های تلویزیونی دستمزدها و هزینه ها پرداخت گردد، می توان کار را برای مدتی تعطیل کرد، اما هیچکس این هزینه ها را تقبل نمی کند.

ساخت سریال ها را در اوج کرونا می توان متوقف کرد اگر...

علیرضا جلالی ـ تهیه نماینده سریال جلال ـ در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تا به امروز 70 درصد از این مجموعه تلویزیونی ساخته شده است و در حال حاضر گروه مشغول ضبط صحنه های جنگ هستند، درباره تعطیلی موقت ساخت سریال ها در شرایط اوج گیری بیماری کرونا، مطرح کرد: ما تجهیزاتی را فراهم می کنیم و فرآیندی برای فراوری طی می گردد، از طرفی دستمزدها و اجاره لوکیشن ها بالاست، اگر بخواهیم کار را متوقف کنیم، به پیش فراوری و هزینه مجدد نیاز داریم که این هزینه را هیچکس تقبل نمی نماید؛ مگر اینکه به ما بگویند ما هزینه هایتان را می دهیم و آغاز مجددتان هم اگر هزینه ای داشت ما پرداخت می کنیم، در این صورت می گردد این کار را متوقف کرد اما این اتفاق نمی افتد و بچه ها مجبور هستند با رعایت پروتکل ها کار را پیش ببرند.

او اضافه کرد: از طرفی ما اگر کار را یک روز تعطیل کنیم به زمان پخش مورد نظر نمی رسیم به همین سبب بچه ها الان شبانه روز کار می نمایند تا بتوانند به تعهدشان عمل بنمایند.

جلالی با انتقاد از نادیده دریافت کوشش هنرمندان در دوران کرونا برای فراوری محصولات فرهنگی گفت: ما عباراتی مانند مدافعین سلامت و مدافعین حرم را به کار می بریم اما هیچکس به مدافعین فرهنگ فکر نکرده است. هیچکس نگفته است کسانی که در این شرایطِ کرونا کار می نمایند، مدافعین فرهنگ این مملکت هستند و هر روز دارند کرونا می گیرند و یکی پس از دیگری فوت می نمایند.

این تهیه نماینده تاکید نمود: کسی به موضوع مدافعان فرهنگ توجهی نمی نماید. مسوولان هم می ترسند بیایند سر پروژه سر بزنند ببینند پروژه خوب کار می نماید یا نه؛ می توان گفت این عزیزان مدافعان فرهنگ این سرزمین هستند. نمی گویم تهیه نمایندها، اما باید از این عوامل قدردانی و تشکر گردد. این ها مدافعین فرهنگ هستند نمی گذارند آنتن و سینما و تئاتر خالی بماند، اما هیچکس به این موضوع نمی پردازد.

به گفته تهیه نماینده جلال 2، این سریال به کارگردانی حسن نجفی و از فراوریات صداوسیما آذربایجان شرقی در دهه فجر به پخش می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 349

به "ساخت سریال ها را در اوج کرونا می توان متوقف کرد اگر..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال ها را در اوج کرونا می توان متوقف کرد اگر..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید