طرز تهیه کاسه های شکلاتی با بادکنک

به گزارش پری بلاگ، طرز تهیه کاسه های شکلاتی با بادکنک برای میوه، بستنی، دسر و … نمکستان : ابتکار و خلاقیت در چیدمان میزهای غذا و دسر یکی از عوامل بسیار مهم در مهمانی هاست. در واقع جدای مزه غذا، چیدمان آن نیز یک عامل اساسی در جذابیت غذاست.

طرز تهیه کاسه های شکلاتی با بادکنک

طرز تهیه کاسه های شکلاتی با بادکنک برای میوه، بستنی، دسر و …

ابتکار و خلاقیت در چیدمان میزهای غذا و دسر یکی از عوامل بسیار مهم در مهمانی هاست. در واقع جدای مزه غذا، چیدمان آن نیز یک عامل اساسی در جذابیت غذاست. ما در این بخش برای شما یک ترفند ساده برای ساختن کاسه های شکلاتی برای بستنی و میوه و … آموزش میدهیم. با ما همراه باشید :

برای این کار شما به 340 گرم شکلات چیپسی، 1 قاشق چای خوری روغن، بادکنک، قاشق، کاغذ روغنی و سینی نیاز دارید. حالا بعد از اینکه لوازم مورد نیازتان را آماده کردید قسمت بیرونی بادکنک ها را بشویید و یک گوشه بگذارید تا خشک شود. حواستان باشد که بادکنک ها را زیاد باد نکنید، چون کاسه باید دارای اندازه نرمال باشند.

حالا شکلات ها را داخل یک ظرف گود بریزید، ظرفی که برای رفتن داخل ماکروفر مناسب باشد. شکلات ها را کمی آب کنید و روغن را به آن اضافه کنید. حالا ظرف را داخل ویو گذاشته و بیرون بیاورید و هم بزنید. دوباره ظرف را داخل ویو بگذارید و بیرون بیاوریدو این کار را ادامه دهید تا شکلات ها خوب آب شوند.

بعد از اینکه شکلات ها کامل آب شدند حالا نوبت درست کردن پایه ظرف هاست. کاغذ روغنی را کف یک سینی قرار دهید. حالا یک قاشق غذاخوری برداشته و اندازه یک قاشق جدا جدا روی کاغذ روغنی شکلات بگذارید. حالا نوبت درست کردن کاسه های شکلاتی است. در این مرحله باید حواستان باشد که شکلات زیاد داغ نباشد بنابراین مطمعن شوید که شکلات به اندازه کافی خنک شده است.

حالا ته بادکنک های باد شده را داخل شکلات بزنید. سعی کنید ارتفاع شکلات روی بادکنک زیاد باشد تا کاسه تان گود شود. حالا بادکنک ها را روی پایه شکلاتی گذاشته و برای همه بادکنک ها این کار را تکرار نمایید. حالا سینی را به مدت نیم ساعت داخل یخچال بگذارید تا شکلات ها خودشان را بگیرند.

خب، حالا با استفاده از قیچی و یا یک چیز تیز بادکنک را سوراخ کنید و انتهای آن را از کف ظرف جدا نمایید. کاسه های شکلاتی ما آماده شده اند، حالا میتوانید برای سرو انواع میوه و بستنی و خامه و … از آن استفاده نمایید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 296

به "طرز تهیه کاسه های شکلاتی با بادکنک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کاسه های شکلاتی با بادکنک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید